ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی 7Minute Workout؛ اپلیکیشنی ایده آل برای رسیدن به تناسب اندام

مطمئناً وجود مشغله های روزانه و درگیری های فکری فراوان کمتر این اجازه را به ما می دهند تا بخشی از زمان خود را به ورزش و تناسب اندام خود اختصاص دهیم. در همین راستا ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

مطمئناً وجود مشغله های روزانه و درگیری های فکری فراوان کمتر این اجازه را به ما می دهند تا بخشی از زمان خود را به ورزش و تناسب اندام خود اختصاص دهیم.

در همین راستا استودیوی Simple Design اپلیکیشنی را تدارک دیده تا به واسطه ی آن مردم را مطلع کند که روزانه تنها با 7 دقیقه ورزش، قادر هستند سلامت و تناسب اندام خود را حفظ کنند.

7Minute Workout نام این اپلیکیشن است و به شما کمک می کند طی یک دوره تمرینات 7 دقیقه ای به تناسب اندام مورد نظر خود برسید و همچنین سلامت عروقی خود را تضمین کنید.

com- (2)

در آخرین ساخته ی سیمپل دیزاین اولین قسمتی که نظرتان را به خود جلب می کند، بخش کلاسیک است. این مجموعه با ارائه یک سری حرکات ورزشی تأیید شده از نظر علمی، شما را وارد می کند تا فقط با اختصاص دادن روزانه هفت دقیقه از زمان تان به آن ها وزن خود را کاهش داده و عملکرد قلب و عروق تان را بهبود ببخشید.

تمرینات بخش کلاسیک در مجموع شامل 13 حرکت مفید و ساده مانند دراز نشست، حرکت پروانه، شنا و غیره می شوند. با اشاره روی گزینه ی Instruction قادر خواهید بود با خواندن یک متن و یا تماشای ویدئو پیشنهاد شده توسط اپلیکیشن، انجام صحیح این حرکات را یاد بگیرید.

بخش دیگر نیز 30Day Challenge نام دارد. در این قسمت نیز باید طی یک چالش 30 روزه، هر روز چند حرکت ورزشی مشخص از میان بیش از 40 حرکت ورزشی که توسط این اپلیکیشن به شما داده می شود را انجام دهید.

com- (3)

همچنین برنامه هایی که در بخش30DC ارائه می شوند از آسانترین برنامه ی ورزشی تا سخت ترین آن ها طبقه بندی شده و به هر یک مدالی مخصوص تعلق می گیرد. با به پایان رساندن هر دوره به صورت موفقیت آمیز، قادر به دریافت مدال آن بخش خواهید بود و می توانید رتبه ی خود را ارتقاء دهید.

علاوه بر دو بخشی که برایتان معرفی شد، بخش های دیگری مانند Abs workout و Leg workout هم وجود دارند که مربوط به دیگر اندام بدن مانند عضلات شکم پا و.. می شوند. خبر بد آن که این قسمت ها قفل بوده و برای دسترسی به آن ها در مجموع باید چیزی حدود 6 دلار پول بپردازید.

قسمت Calendar نیز تمرینات روزانه و دیگر موارد مربوط به آن را ثبت کرده و در اختیارتان می گذارد تا با بررسی آن ها به وضعیت روزانه ی خود دست یابید.

از مشخصه های بارز سون مینت ورک اوت می توان به پشتیبانی از سرویس گوگل فیت، راهنمایی شما از طریق پخش صوت و همچنین نمایش اطلاعاتی کامل از تمرینات روزانه ی شما اشاره کرد.

با استفاده از سون مینت ورک اوت، علاوه بر کاهش وزن و بهبود عملکرد عروق بدن، می توانید فرم مناسبی را به اندام خود داده و در مدت زمانی کم به یک تناسب اندام ایده آل برسید.

Seven Minute Workout

Seven Minute Workout

سازنده: Simple Design Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mojtaba Sharghivand
    Mojtaba Sharghivand | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    چرا نرم افزار 7دقیقه که ایرانی است و از کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشد استفاده نمی کنید. درضمن تاریخها شمسی و منوها فارسی می باشد

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    من کلی باهاش کار کردم نشد, خودم دو درجا میزدم روزی نیم ساعت کلی چربی سوزوندم

مطالب پیشنهادی