ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپ Google Classroom از قابلیت چک کردن تکالیف درسی کودکان توسط والدین برخوردار شد

گوگل به تازگی قابلیت جدیدی به اپلیکیشن Classroom اضافه کرده تا والدین بتوانند با آن تکالیف درسی کودکان خود را چک کنند. وقتی که معلم یکی از والدین را به Classroom دعوت کند، وی می تواند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

گوگل به تازگی قابلیت جدیدی به اپلیکیشن Classroom اضافه کرده تا والدین بتوانند با آن تکالیف درسی کودکان خود را چک کنند. وقتی که معلم یکی از والدین را به Classroom دعوت کند، وی می تواند خلاصه ای از تکالیف روزانه یا هفتگی که فرزندش انجام داده را مشاهده کرده و همچنین از اعلان های جدید کلاس مطلع گردد.

با این قابلیت، دیگر والدین بابت دعوت به جلسات سالیانه اولیاء و مربیان غافلگیر نخواهند شد. Classroom همچنین امکان علامت گذاری و حاشیه نویسی را نیز به قابلیت هایش اضافه کرده تا دروس در آن پویا تر و سرگرم کننده تر از همیشه ارائه شوند.

این یادداشت ها را می توان به یک وایت بورد پرتابل هم لینک کرد، تا وقتی دانش آموز در کلاس حاضر نیست هم بتواند به آن ها دسترسی داشته باشد. همچنین درست مثل دانش آموزان، معلمان هم می توانند به تکالیف یادداشت اضافه کنند.

مضاف بر Classroom، گوگل محتوای جدیدی را هم به اپلیکیشن Expeditions خود اضافه کرده که شامل چند سفر دیجیتالی آموزشی برای کودکان می شوند. به عنوان مثال، یکی از این سفرها گشت و گذاری دیجیتالی در سیستم گردش خون انسان بوده که هم اکنون در اپلیکیشن می توان به آن دسترسی داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی