ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس در IFA 2016 محصولی «فوق العاده» رونمایی می کند

IFA بسیار نزدیک است و قطعا بسیاری از توسعه دهندگان مشغول آماده سازی محصولات خود برای نمایش در این رویداد مهم هستند. برلین آماده اتفاقات مهمی شده و ایسوس بخشی از آن خواهد بود. امروز، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

IFA بسیار نزدیک است و قطعا بسیاری از توسعه دهندگان مشغول آماده سازی محصولات خود برای نمایش در این رویداد مهم هستند. برلین آماده اتفاقات مهمی شده و ایسوس بخشی از آن خواهد بود.

امروز، اکانت توییتر ایسوس با انتشار تصویر فوق نوشت: «چیزی فوق العاده در راه است» و همه حالا به رونمایی از Asus Zenwatch 3 فکر می کنند. کره زمین و طلوع خورشید شاید تنها یک مسئله را یادآور ما شود: زمان.

Zenwatch 3 شاید جذاب ترین محصولی باشد که انتظار نمایش آن از سوی این تولیدکننده تایوانی را داریم. هنوز اطلاعات زیادی از دستگاه در دست نیست به جز یک مقدار اطلاعاتی که توسط FCC منتشر شده اند.

بلوتوث 4.2 ، وای فای b/g/n و بدنه فولاد ضد زنگ برای قسمت پشتی از جمله ویژگی های این ساعت به شمار می روند. ذن واچ 3 با ولتاژ 5 و شدت جریان 2 آمپر شارژ می شود و در حالت شارژ سریع نیز با توان 10W شارژ می گردد. همچنین از دکمه های قابل برنامه ریزی شده نیز سخن به میان آمده که این یعنی در ساعت مورد بحث احتمالا شاهد بیش از یک دکمه هستیم.

در هر صورت، 31 آگوست برابر با 10 شهریور زمانی است که اطلاعات بیشتری در مورد محصول جدید ایسوس خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی