ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینی پروژکتورهای جدید LG رونمایی شد

عمده پروژکتورها اصلا در رقابت با تلویزیون ها در زمینه رزولوشن موفق نیستند، اما دیوایس همراه LED و باتری محور جدید LG موفق شده تا تلویزیون های بسیاری را شکست دهد. در حالی که عمده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

عمده پروژکتورها اصلا در رقابت با تلویزیون ها در زمینه رزولوشن موفق نیستند، اما دیوایس همراه LED و باتری محور جدید LG موفق شده تا تلویزیون های بسیاری را شکست دهد.

در حالی که عمده پروژکتورها لازم است به سقف نصب شوند یا در فاصله ای بسیار از سطحی که روی آن تصویر تابیده می شود قرار بگیرند، PH450U و PH150G جدید ال جی از فاصله بسیار نزدیکی نیز قادر به تاباندن تصویر هستند.

فقط 33 سانتی متر یا 13 اینچ فاصله از دیوار کافی است تا پروژکتورها کارایی داشته باشند. اندازه کوچک و باتری داخلی نیز به این معنی است که کاربر می تواند آن ها را به دنبال خود برده و در هر مکانی از آن استفاده کند.

PH450U دستگاهی به مراتب کامل تر و بزرگ تر است. به گفته ال جی، باتری این دستگاه دو ساعت و نیم دوام می آورد که برای تماشای یک فیلم سینمایی کفایت می کند. همچنین یک لامپ LED با میزان روشنایی 450 لومن نیز درون آن قرار گرفته. این یعنی هنوز هم نمی توان به راحتی دستگاه را در روشنایی روز و در حضور نورهای دیگر مورد استفاده قرار داد اما با این حال کیفیت آن از دستگاه هایی مثل MP-CL1 سونی بیشتر است.

PH150G به پروژکتورهای مینی بیم کنونی ال جی نزدیک تر، اما کوچک تر است. تنها 450 گرم وزن دارد و همانند محصولات مشابه اش از وای فای و بلوتوث بهره مند است اما لامپ 130 لومنی آن به غایت در مقایسه با PH450U ضعیف تر است. قرار است این دستگاه با قیمت 349.99 دلار در ماه اکتبر به بازار عرضه شود.

مشکل بزرگ هر دو دستگاه رزولوشن آن ها است. PH450U می تواند تصاویر را تا 80 اینچ بزرگ کند، آن هم فقط در فاصله یک قدمی از دیوار ولی نه با رزولوشن بالا، بلکه حداکثر در حالت 1280 در 720. اگر به خرید این دستگاه علاقه مند هستید، باید مبلغ 649.99 دلار کنار بگذارید.

userscene_1.0-w600

userscene_2.0-w600

userscene_3.0-w600

PH450U.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی