ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی B&N به همراه سامسونگ از کتابخوان Galaxy Tab A NOOK رونمایی کرد

Barnes & Noble یکی از اولین کمپانی هایی بود که با برند NOOK خود، وارد حوزه تولید کتابخوان های الکترونیکی شد و مجموعه ای بزرگ از کتاب های مختلف را فراهم آورد. اگرچه Barnes & ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

Barnes & Noble یکی از اولین کمپانی هایی بود که با برند NOOK خود، وارد حوزه تولید کتابخوان های الکترونیکی شد و مجموعه ای بزرگ از کتاب های مختلف را فراهم آورد. اگرچه Barnes & Noble سال ها پیش به کار بسیاری از واحدهای توسعه سخت افزار خود پایان داد اما همچنان به شراکت خود با سامسونگ در جهت عرضه کتابخوان هایی تحت برند NOOK ادامه می دهد و اخیراً از دیوایس Galaxy Tab A NOOK با قیمت 139 دلار رونمایی کرده است.

Galaxy Tab A Nook ارزان قیمت ترین تبلت کتابخوان کمپانی Barnes & Noble تا به امروز به شمار می رود. این تبلت به نمایشگری 7 اینچی با رزولوشن 1280x800 مجهز شده، به صورت پیش فرض از اندروید 5.1 لالیپاپ پشتیبانی می کند و ضمن بهره گیری از 8 گیگابایت حافظه داخلی، با کارت های حافظه جانبی مایکرو SD هم سازگاری دارد. ناگفته نماند که تبلت مورد اشاره به دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی، جی پی اس و رادیو نیز مجهز شده است.

تبلت مورد اشاره آخرین ورژن نرم افزار NOOK را اجرا می کند و از فروشگاهی ارتقا یافته برای خرید کتاب بهره مند است که با وب سایت رسمی Barnes & Noble ادغام شده. کمپانی مذکور در حال حاضر بیش از 4 میلیون کتاب و 80 هزار کتاب صوتی در استور خود قرار داده که در نوع خود بسیار قابل توجه به شمار می رود.

Barnes & Noble می گوید باتری تبلت کتابخوان Galaxy Tab A NOOK به هنگام کار با اینترنت، تا 11 ساعت دوام می آورد. ضمناً افرادی که پیش از این دیوایس های NOOK را خریداری کرده باشند، می توانند Galaxy Tab A NOOK را با تخفیف و با قیمت 99 دلار خریداری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی