ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت ۷ زیر تیغ؛ فبلت محبوب سامسونگ چقدر مقاوم است؟ [تماشا کنید]

گلکسی نوت ۷ بی شک یکی از بهترین موبایل های اندرویدی در سال جاری است و به نظر می رسد که سامسونگ تمام تجربیات گذشته خود را در توسعه محصولی کامل، پویا و بی نقص ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

گلکسی نوت ۷ بی شک یکی از بهترین موبایل های اندرویدی در سال جاری است و به نظر می رسد که سامسونگ تمام تجربیات گذشته خود را در توسعه محصولی کامل، پویا و بی نقص به کار گرفته.

از سوی دیگر، برخی فناوری ها برای اولین بار در گلکسی نوت ۷ به کار رفته اند. برای مثال، صفحه نمایش مجهز به گوریلا گلس ۵ یکی از همین موارد است. شرکت های کورنیگ و سامسونگ باور دارند که اکنون گلکسی نوت ۷ در قیاس با سایر موبایل ها از مقاومت بیشتری در برابر سقوط برخوردار شده است.

در این میان مدتی است که یکی از کاربران یوتوب در کانالی موسوم به «JerryRigEverything» به آزمایش مقاومت موبایل ها پرداخته و نقاط ضعف آنها را برای خریداران مشخص می نماید. اکنون همین کانال مقاومت گلکسی نوت ۷ را مورد بررسی قرار داده. نکته قابل توجه در خصوص آزمون یاد شده، این است که اگرچه مقاومت صفحه نمایش دستگاه در برابر سقوط و شکستن افزایش یافته، اما به نظر می رسد که گوریلا گلس ۵ میزبان بسیار خوبی برای خط و خش ها است.

همراه با گلکسی نوت ۷ یک برچسب محافظ صفحه نمایش هم تهیه کنید

در ویدیوهای این کانال، شخص اجرا کننده از ابزارهای مختلفی برای کشیدن خط و خش روی صفحه نمایش موبایل ها استفاده می کند و سطح قدرت ابزارها را با چسباندن کاغذ و شماره گذاری مراحل روی نمایشگر، مشخص می نماید. معمولاً بیشتر موبایل ها در مرحله ششم یا هفتم با خط و خش مواجه می شوند ولی گلکسی نوت ۷، صرفاً در سطح سوم با مشکل مواجه گشته و خط هایی همیشگی روی نمایشگرش پدید می آیند. طبیعتاً هرچقدر ابزارها قوی تر می شوند، خط های عمیق تری روی نمایشگر نوت ۷ شکل می گیرد.

بر همین اساس، شخصی که مقاومت گلکسی نوت ۷ را می آزماید، عنوان می کند که بهتر است حتماً از یک محافظ صفحه برای گلکسی نوت ۷ خود بهره بگیرید چرا که صفحه نمایش این محصول به شکلی بسیار ساده با خط و خش مواجه می گردد.

این آزمون شامل موارد بسیار دیگری هم می شود. برای مثال تست نمایشگر دستگاه در برابر شعله آتش، آزمایش خم کردن گلکسی نوت ۷ و همچنین کشیدن خط بر روی کلید هوم که به سنسور اثر انگشت مجهز شده و سپس آزمودن کارکرد آن یا تست خش پذیری شیشه لنز دوربین. دعوت می کنیم ویدیوی مقاومت گلکسی نوت ۷ در برابر تمام این آزمون ها را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • mehdi A
    mehdi A | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

    دوستان یه بار دیگه ویدیو رو نگاه کنید
    مگه زمینه روشن شدن گوشی های سامسونگ مشکی نیست؟? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی