ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برنامه ای برای افزایش موجودی در حال اتمام نکسوس 6P ندارد

نکسوس 6P هوآوی، در حال حاضر تنها پرچمدار سری نکسوس موجود در بازار به شمار می رود و گرچه اخیراً خبرهای زیادی درباره نکسوس های جدید HTC به گوش می رسد، اما تا زمان عرضه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

نکسوس 6P هوآوی، در حال حاضر تنها پرچمدار سری نکسوس موجود در بازار به شمار می رود و گرچه اخیراً خبرهای زیادی درباره نکسوس های جدید HTC به گوش می رسد، اما تا زمان عرضه آنها، 6P بهترین موبایل این خانواده به شمار می رود که در دسترس مخاطبان قرار دارد.

اگرچه هنوز زمان نسبتاً زیادی تا معرفی و عرضه موبایل های جدید گوگل و HTC باقی مانده، به نظر می رسد که موجودی برخی مدل های نکسوس 6P در استور گوگل به پایان رسیده و برنامه ای هم برای افزایش واحدهای موجود در بازار ریخته نشده است.

در حال حاضر، تنها نکسوس 6P های در دسترس، مدل های طلایی مات و گرافیتی آن هستند. اما وب سایت Mobilesyrup گزارش کرده که به گفته یکی از سخنگویان گوگل «در حال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش موجودی نکسوس 6P وجود ندارد.» با این همه باید افزود که این گزارش هنوز به صورت رسمی از سوی گوگل تایید نشده و مشخص نیست که این مسئله درباره موبایل نکسوس 5X هم مصداق خواهد داشت یا خیر.

در هر صورت اگر شرایط واقعاً بدین شکل باشد، نیازی به اشاره نیست که موجودی بسیار کم گوگل استور احتمالاً بزودی کمتر از پیش هم خواهد شد؛ بنابراین حالا بهترین زمان برای تهیه نکسوس 6P به شمار می رود.

البته باید خاطر نشان کرد که خرده فروشی هایی نظیر آمازون کماکان تمام مدل های نکسوس 6P را در انبار خود دارند و آن را با قیمتی به مراتب کمتر از استور گوگل به فروش می رسانند؛ به عنوان مثال مدل 32 گیگابایتی موبایل مورد اشاره، در حال حاضر با قیمت 439 دلار در آمازون فروخته می شود که 60 دلار نسبت به استور گوگل ارزان تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

    به نظرم کار خوبی کرده. بهتره دیگه مدل هواووی رو تولید نکنه و همه مشتری ها هم برای نکسوس بروزتر و با برند معتبرتر اچ تی سی منتظر بمونن.

    • soheil abbasi
      soheil abbasi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

      گوگل بیشتر سرش میشه یا شما ؟؟

      خودش حتما میدونسته هواوی خوبه که باهاش همکاری کرده وگر نه که نمیکرد .

      بعدشم نکسوس 6p بهترین گوشی نکسوس شده ، خیلی گوشی خوبی هم هست .

      حالا ببینیم این htc که شما دوسش داری چیکا میکنه . خراب میکنه میره .

  • امینnew
    امینnew | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    چه فروشگاهی که گوشی های اختصاصی شرکت خودش رو از فروشگاه های دیگه گرون میده! احتمالا مثل این نمایندگی ایرانی میخوان بگن پول زیاد دادن یعنی اینکه اصل این گوشی ها

مطالب پیشنهادی