ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابداع سنسوری که موبایل را تبدیل به دستگاهی برای تشخیص اجزای داخلی دیوارها می کند

به تازگی سنسور جدیدی به نام WalabotDIY برای موبایل های اندرویدی ساخته شده که امکان مشاهده اجزای داخلی دیوار ساختمان ها، از لوله ها و سیم کشی ها گرفته تا حشراتی که در میان دیواره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

به تازگی سنسور جدیدی به نام WalabotDIY برای موبایل های اندرویدی ساخته شده که امکان مشاهده اجزای داخلی دیوار ساختمان ها، از لوله ها و سیم کشی ها گرفته تا حشراتی که در میان دیواره ها پنهان شده اند را فراهم می کند.

WalabotDIY اولین دستگاهی به شمار می رود که به کمک تکنولوژی سنسور سه بعدی Vayya Imaging برای مصرف عموم ساخته شده و برای کار با آن نیازی به آموزش وجود ندارد. در واقع برای استفاده از این دیوایس کافی است اپلیکیشن WalabotDIY را از گوگل پلی دریافت کنید، سخت افزار را از طریق پورت USB به موبایل تان متصل سازید و آن را به دیوار بچسبانید.

برای آن که کاربران به راحتی از دیوایس مورد بحث استفاده نمایند، WalabotDIY را می توان به کمک آهن ربا به پشت اسمارت فون متصل نمود و ضمن استفاده از یک دست برای مشاهده اجزای داخل دیوار، با دست دیگر به کنترل رابط کاربری اپلیکیشن پرداخت.

برخلاف سنسورهای پیشین که به مجموعه ای از لامپ های LED مجهز بودند و هنگام تشخیص اشیایی خاص یا سیم کشی، روشن و خاموش می شدند، WalabotDIy می تواند آنچه که شناسایی نموده را به صورت دیداری نمایان کرده و اطلاعاتی در رابطه با جنس آن و میزان عمقی که در دیوار قرار گرفته را در اختیار کاربر بگذارد. در حال حاضر، WalabotDIY با قیمت 200 دلار به فروش می رسد که با توجه به کارایی اش، قیمتی بسیار منطقی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی