ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی قابلیت های Google Now بزودی به مرورگر کروم اندروید می آیند

Google Now بدون شک یکی از قابلیت های بسیار کاربردی اندروید به شمار می رود که کاربران همواره انتظارات زیادی از آن داشته اند. اگرچه این قابلیت توانسته کارآمدی خود را به اثبات برساند، شاید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

Google Now بدون شک یکی از قابلیت های بسیار کاربردی اندروید به شمار می رود که کاربران همواره انتظارات زیادی از آن داشته اند. اگرچه این قابلیت توانسته کارآمدی خود را به اثبات برساند، شاید آنطورها که باید و شاید انتظارات والای کاربران را برآورده نکرده؛ اما در حالی که منتظریم تا دستیار گوگل شرایط را به کلی تغییر دهد به نظر می رسد که Google Now به آرامی در حال تغییر است و امکانات بیشتری را با خود به ارمغان خواهد آورد.

با توجه به گزارش های اخیر به نظر می رسد که بزودی شاهد کارت های Google Now در صفحه New Tab مرورگر کروم خواهیم بود. این قابلیت به تازگی در آخرین ورژن مخصوص توسعه دهندگان کروم برای اندروید مشاهده شده که گزینه ای به نام «نمایش بخش هایی از محتویات در صفحه New Tab» را با خود به ارمغان آورده است.

این گزینه در حال حاضر روی کروم دسکتاپ به چشم نمی خورد و ظاهراً تنها روی اندروید در دسترس خواهد بود. ناگفته نماند که ورژن جدید کروم اندروید اجازه می دهد تا کاربر محتویات را به انتخاب خود از طریق ChromeReader یا Google Now مشاهده کند.

در حال حاضر، محتویات نمایش داده شده پیشنهادی ظاهراً تنها به بوکمارک ها و اخبار مهم محدود شده اند اما مشخصاً قابلیت مورد بحث هنوز در مراحل ابتدایی آزمایش به سر می برد. بنابراین انتظار می رود که ویژگی جدید مرورگر کروم اندروید دچار تغییرات زیادی شود و تا زمانی که به ثبات لازم نرسد، به صورت عمومی در دسترس قرار نمی گیرد.

google-now-02 copy google-now-03 copy

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی