ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین تصاویر و اطلاعات از تندر 90 فیس لیفت مونتاژ ایران خودرو

به تازگی عکس های جدیدی از پارکینگ ایران خودرو به بیرون درز کرده است، که در آن چند دستگاه تندر اتوماتیک مونتاژ شده را می توان مشاهده کرد. در سال 2009 شرکت رنو-داچیا این مدل ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

به تازگی عکس های جدیدی از پارکینگ ایران خودرو به بیرون درز کرده است، که در آن چند دستگاه تندر اتوماتیک مونتاژ شده را می توان مشاهده کرد.

9up5lboc16ka76t7hq2_crop_600x400
در سال 2009 شرکت رنو-داچیا این مدل را برای ارائه در بازار جهانی معرفی کرد. اتاق خودرو نیز طرحی شبیه رنو ساندرو دارد.
تغییرات بوجود آمده در فیس لیفت جدید را می توان به بخش چراغ و سپر عقب، تزئینات درب صندوق، جلوپنجره، سپر جلو و برخی جزئیات همرنگ بدنه اشاره کرد.

از نظر فنی همچنان تندر90 فیس لیفت با موتور 1.6 لیتری K4M تولید می شود و گیربکس آن چهار سرعته اتوماتیک یا پنج دنده دستی است.
9ecwtolmh2doour9fks1_crop_600x400

موتور K4M با حجم 1.6 توان تولید 105 اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با 142 نیوتن بر متر را تولید کند که انتقال این قدرت به چرخ های جلو است.

در بخش طراحی داخلی نیز استفاده از خطوط خمیده جلوه ای خاص به ان داده است که باعث برتری نسبی به مدل های عادی و پارس خودرویی داشته که طبق بررسی های انجام شده بر روی سلیقه مشتریان،  اتاق ساندرو طرفدار بیشتری نسبت به اتاق مدل های عادی تندر داشته و با توجه به اینکه اتاق فیس لیفت جدید با ساندرو یکی است پس مطمئناً استقبال زیادی از آن می شود.
ohi17c99e925dajku1k_crop_600x400
امکانات و آپشن های رفاهی که در تند 90 فیس لیفت جدید به چشم می خورد عبارت است از امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، کامپیوتر سفر، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان، شیشه ها و آینه های برقی، ستون فرمان با قابلیت تنظیم، صندلی عقب با سه پشت سری قابل تنظیم، تنظیم ارتفاع چراغ جلو، صندوق پران و… اشاره کرد.
شنیده هایی نیز به گوش می خورد که ایران‌خودرو برای به دست گرفتن سهم بیشتری از بازار رنو مدل دستی را با وجود افزایش کیفیت و طراحی جدید با کمترین میزان افزایش قیمت معرفی کند.

مسلما از آنجایی که قطعات ساندرو با تند 90 یکی است قیمت کمتر، افزایش کیفیت و ظاهر مناسب تر نسبت به قیمت مشتریان را به سمت این خودرو جذب کند.

32f34me4802c9hq1jnh_crop_600x400

تندر 90 این روزها علیرغم قدمت 10 ساله و طراحی خشکش در بازار از موقعیت خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از مطمئن ترین انتخاب های زیر 50 میلیون مطرح می شود.

برای آگاهی از سایر خودروهای حاضر در کلاس قیمتی 45 الی 60 میلیون تومانی می توانید به این مطلب مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • meysam
    meysam | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    یه جوک هست که میگه
    شرکتای ایرانی در مزاکره با شرکتای خارجی:







    شما ماشینو بسازین وانتش باما

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی خوشحال شدم ولی اسم ایران خودرو که امد حالم از این ماشین بهم خورد

  • مجید
    مجید | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    ضمن اینکه به ایرانخودرو اونم وقتی سیم کشی ماشین رو دستکاری کرده (مثل نصب صندوق پران یا کلیدهای ضبط پشت فرمون) نمیشه اعتماد کرد. الان اکثر ماشین های ایرانخودرو مشکل سیم کشی دارن
    من با اینکه قبلا ال نود داشتم ولی توصیه اش نمی کنم. همین برلیانس خیلی بهتره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی