ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا قیمت دوربین واقعیت مجازی پرطرفدار خود را کاهش داد

نوکیا قصد دارد تا با عرضه محصولات جدیدی، دوباره خود را بازیابد و یکی از این محصولات دوربین واقعیت مجازی Ozo با قابلیت تصویربرداری 360 درجه است که از امروز در بازار چین نیز عرضه خواهد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

نوکیا قصد دارد تا با عرضه محصولات جدیدی، دوباره خود را بازیابد و یکی از این محصولات دوربین واقعیت مجازی Ozo با قابلیت تصویربرداری 360 درجه است که از امروز در بازار چین نیز عرضه خواهد شد. امروز نوکیا اعلام کرد که قصد دارد این دوربین حرفه ای را در اختیار متخصصین تولید محتوا در چین قرار دهد.

همزمان با این اتفاق، دوربین های مذکور کاهش قیمتی اساسی در اروپا و آمریکا نیز تجربه کردند. پیش از این برای داشتن دوربین Ozo باید بهای 60 هزار دلاری می پرداختید اما حالا با تخفیفی 15 هزار دلاری، هر واحد دوربین Ozo با قیمت 45 هزار دلار (40 هزار یورو) به فروش می رسد که برابر با قیمت آن در چین نیز هست.

نوکیا هنوز از میزان فروش دوربین های خود صحبتی به میان نیاورده و کسی نمی داند که این شرکت تاکنون چه میزان Ozo به بازار عرضه کرده و فروخته است. اما مسئول فروش کمپانی چندی پیش اعلام کرد که از حد انتظارشان فروش بیشتری را تجربه کرده اند و فروش Ozo در بازار جهانی با استقبال مواجه شده.

فنلاندی ها می گویند که واقعیت مجازی در چین با استقبال فوق العاده ای همراه بوده و کمپانی ها در حال سرمایه گذاری های هنگفتی روی تولید محتوا هستند و اکوسیستم آن ها پذیرای هر محصولی در این راستا است. نوکیا معتقد است که بازار واقعیت مجازی سال دیگر در چین شاید حتی از آمریکا هم پیشی بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی