ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از مانیتوری خمیده و 24 اینچی برای گیمینگ حرفه ای رونمایی کرد

طی هفته جاری، طبق روال هر سال نمایشگاه گیمزکام در شهر کلن آلمان در جریان است که از آن به عنوان «نمایشگاه E3 اروپا» یاد می شود. کمپانی سامسونگ هم امسال در این نمایشگاه حضور ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

طی هفته جاری، طبق روال هر سال نمایشگاه گیمزکام در شهر کلن آلمان در جریان است که از آن به عنوان «نمایشگاه E3 اروپا» یاد می شود. کمپانی سامسونگ هم امسال در این نمایشگاه حضور داشته و به تازگی از مانیتوری برای گیمینگ حرفه ای به نام CFG70 رونمایی کرده که به نمایشگری خمیده مجهز شده است.

این مانیتور 24 اینچی، تصویری با کیفیت و وضوح بسیار بالا را به نمایش می گذارد که به گفته کره ای ها، گیمر را در محیطی درگیرکننده و شبیه به واقعیت قرار می دهد. مانیتور مورد اشاره، زاویه دیدی 178 درجه ای در اختیار بیننده می گذارد و از LED هایی برای نورپردازی بهره می برد که کیفیت تصویر را افزایش خواهد داد و تجربه ای واقع گرایانه تر فراهم می آورد.

سامسونگ می گوید CFG70 اولین مانیتور جهان به شمار می رود که با نرخ رفرش 144 هرتز و پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای، تجربه ای روان و در لحظه از آنچه روی صفحه جریان دارد را به ارمغان می آورد. ناگفته نماند که مانیتور مورد بحث از رابط کاربری UXOSD سامسونگ برای گیمینگ نیز بهره می برد که تمام تنظیمات مورد نیاز گیمرها را در صفحه ای واحد نمایش می دهد.

نمایشگر جدید کره ای ها، از تکنولوژی AMD FreeSync نیز برای کاهش میزان لرزش تصویر و تاخیر بهره می برد و لگ تصویر را به کمک همگام سازی نرخ رفرش تصویر با کارت های گرافیک AMD را از بین می برد.در نهایت باید افزود که قیمت و تاریخ عرضه این مانیتور گیمینگ حرفه ای هنوز به صورت دقیق مشخص نشده اما مطمئناً بزودی خبرهای بیشتری درباره آن خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی