ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی ردمی 4 در تصاویر جدیدی رویت شد

شیائومی ردمی 4 چندی دیگر به بازار می آید اما حالا تصاویری که اخیرا لو رفته، دستگاه را در حالت روشن نمایش می دهند. به نظر می رسد که طراحی آن بسیار به ردمی نوت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

شیائومی ردمی 4 چندی دیگر به بازار می آید اما حالا تصاویری که اخیرا لو رفته، دستگاه را در حالت روشن نمایش می دهند. به نظر می رسد که طراحی آن بسیار به ردمی نوت 3 شبیه است تا مدل های ردمی 3 (از جمله ردمی 3 اس و ردمی 3 پرو).

دوربین اصلی دستگاه در بخش مرکزی قسمت بالایی قرار گرفته و زیر آن سنسور اثر انگشت مشاهده می شود. طبق اطلاعات به دست آمده و آنچه در تصویر مشهود است، ردمی 4 بدنه ای تمام فلزی دارد و از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p بهره می برد.

Xiaomi-Redmi-4-c-600x348-w600

داده هایی که به تازگی توسط TENAA نیز منتشر شده بخش اعظمی از اطلاعات را تایید می کند. ردمی 4 اندروید 6.0 با پوسته مخصوص شیائومی با نام MIUI را دارد و از دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. همچنین انتظار می رود یک مدل گران قیمت تر با 3 گیگابایت حافظه و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز به فروش برسد.

در مورد پردازنده، شاهد استفاده از چیپی هشت هسته ای 64 بیتی با معماری 14 نانومتری و سرعت پردازش 2 گیگاهرتز هستیم. احتمالا این چیپ همان اسنپدراگون 625 باشد. برای باتری نیز ظرفیت 4100 آمپری پیش بینی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • meysam
    meysam | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    شیائومی باید یه تغییری تو دکمه های ناوبریش بده هم کوچیکن هم نورپس‌زمینشون کمه

مطالب پیشنهادی