ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: در آینده نسل های کنسولی وجود نخواهد داشت

با معرفی کنسول های میان نسلی، سوال مهمی ذهن بازیکن ها را به خود درگیر کرد؛ آیا چرخه چند ساله پلتفرم ها که با عنوان «نسل های کنسولی» شناخته می شود رو به پایان بوده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

با معرفی کنسول های میان نسلی، سوال مهمی ذهن بازیکن ها را به خود درگیر کرد؛ آیا چرخه چند ساله پلتفرم ها که با عنوان «نسل های کنسولی» شناخته می شود رو به پایان بوده و کمپانی ها همان روش اسمارت فون سازها را ادامه می دهند؟ شاید سونی و مایکروسافت این قضیه را رد کرده باشند ولی همچنان باید نیم نگاهی به احتمالات داشت.

Aaron Greenberg، ریاست بخش بازاریابی اکس باکس، هم طی گفت و گویی با وب سایت Engadget اعتقادات خود و تیمش پیرامون آینده این صنعت را با بازیکن ها به اشتراک گذاشت. بر اساس صحبت های او، در آینده چیزی با نام «نسل های کنسولی» وجود ندارد: «ما فکر می کنیم طی سال های آتی، صنعت گیمینگ بدون نسل های کنسولی خواهد بود.»

اکنون سوال اینجاست اگر مایکروسافت یا کمپانی های کنسول چنین روندی را پیش بگیرند، چرخه عرضه کنسول ها چگونه می شود. شاید این روزها تمامی نگاه ها به شباهت آینده این صنعت به موبایل برود ولی اگر به خاطر داشته باشید، با بالا گرفتن بحث ها پیرامون پلتفرم های ابری، بعضی ها فکر می کردند شرکت های کنسول سازی به این سمت خواهند رفت.

گرین برگ با اشاره به پروژه اسکورپیو افزود: «ما بارها گفته ایم که اسکورپیو یک کنسول نسل جدید نیست. همچنان از پلتفرم قبلی هم حمایت شده و می توانید همانند همیشه از آن استفاده کنید. فکر می کنیم اسکورپیو خانواده ای از اکس باکس وان باشد.»

بد نیست بدانید به اعتقاد گرین برگ، بازیکن ها به اسکورپیو علاقه نشان داده و مایکروسافت هم انتظار فروش بزرگی از این کنسول دارد. به یاد داشته باشید حرف های بخش بازاریابی اکس باکس هیچ گاه بدین معنا نیست ردموندی ها چنین سیاست هایی را اتخاذ نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • HESAM
    HESAM | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

    ای خدا کی xbox one s میاد

  • ایمان Asgharpour
    ایمان Asgharpour | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی ببخشیدا با تمام احترامی که براش قائلم اما مایکروسافت غلط کرده

    • مجید مارچ
      مجید مارچ | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

      اره واقعا لایک??? ماکروسافت حرف مفت زیاد میزنه. کی حاظره سالی یه بار کنسولشو عوض کنه پس قبلی رو بندازه سطل اشغال اینطوری توسعه دهنده ی بازی ها نمیدونن برا کدوم کنسول بازی بدن مگر اینکه از یه فرمت پشتیبانی کنن که به خاطر رقابت شرکت های بزرگ محاله

مطالب پیشنهادی