ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی میزو از اولین ساعت هوشمند خود به نام Meizu Mix رونمایی کرد

در حالی که تا امروز شایعات مختلفی درباره احتمال ساخت یک ساعت هوشمند از سوی کمپانی Meizu به گوش می رسید، کمپانی چینی مورد اشاره اندکی پیش از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

در حالی که تا امروز شایعات مختلفی درباره احتمال ساخت یک ساعت هوشمند از سوی کمپانی Meizu به گوش می رسید، کمپانی چینی مورد اشاره اندکی پیش از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که با نام Meizu Mix شناخته می شود و رقیبی قدرتمند برای بسیاری از ساعت های فعلی بازار به شمار می رود.

همانطور که در تصاویر می توان دید، بدنه ساعت مورد اشاره از فلز ساخته شده و در دو رنگ مشکی نقره ای به دست مشتریان خواهد رسید. مضاف بر این، ساعت Meizu Mix در سه مدل جین، چرمی و استیل ضدزنگ عرضه خواهد شد که طبیعتاً به جنس بند آن اشاره دارد و تصاویر هر سه آنها در بالا قابل مشاهده است.

Meizu-Mix-smartwatch_17

درست همانند مدل کوچک ساعت Moto 360 موتورولا، اسمارت واچ چینی ها قطری معادل 42 میلی متر دارد و گرچه به همراه نمایشگری دیجیتال عرضه نمی شود، اما قابلیت های هوشمند مختلفی را در خود جای می دهد. بنابراین ساعت مورد بحث بیشتر شبیه ساعت های مکانیکی و معمولی موجود در بازار است که ویژگی های بیشتری نسبت به آنها با خود به ارمغان می آورد؛ کاری که مشابه آن پیش از این بارها به انجام رسیده است.

Meizu Mix از یک لامپ LED برای نمایش اعلانات بهره می برد و موتوری نیز برای ویبره در بدنه آن جای گرفته است. ناگفته نماند که تمام اجزای داخلی ساعت، توسط شیشه ای از جنس یاقوت کبود محافظت می شوند که سخت ترین ماده جهان پس از الماس به حساب می آید.

Meizu-Mix-smartwatch_13

یکی دیگر از ویژگی های برجسته Meizu Mix، مقاومت آن در برابر آب است که سبب می شود ساعت مورد اشاره تا عمق 30 متری دوام آورد. اولین اسمارت واچ میزو علاوه بر بهره گیری از بلوتوث 4.0 برای اتصال به موبایل های هوشمند، از یک باتری 270 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که با توجه به عدم استفاده از نمایشگر دیجیتال در آن، مطمئناً عمر زیادی خواهد داشت.

کمپانی میزو در حال حاضر کمپین جذب سرمایه ای برای این ساعت هوشمند به راه انداخته و از طرفداران خواسته تا مبلغی معادل 500 هزار یوآن (برابر با 75400 دلار) روی آن سرمایه گذاری کنند. انتظار می رود که سه مدل جین، چرمی و استیل ساعت Meizu Mix از ماه آتی میلادی، به ترتیب با قیمت 99 یوآن (151 دلار)، 1299 یوآن (196 دلار) و 1499 یوآن (226 دلار) به دست مخاطبان برسند.

Meizu-Mix-smartwatch_2 Meizu-Mix-smartwatch_18 Meizu-Mix-smartwatch_16 Meizu-Mix-smartwatch_15 Meizu-Mix-smartwatch_14 Meizu-Mix-smartwatch_12 Meizu-Mix-smartwatch_11 Meizu-Mix-smartwatch_9 Meizu-Mix-smartwatch_6 Meizu-Mix-smartwatch_5 Meizu-Mix-smartwatch_4 Meizu-Mix-smartwatch_3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    بنظرم نباید اسم اين ساعت رو گذاشت هوشمند حداقل نیمه هوشمند رو میشه تحمل کرد

مطالب پیشنهادی