ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر جدیدی از ساعت هوشمند ذن واچ 3 با بدنه گرد

به تازگی رندر جدیدی از ساعت هوشمند ZenWatch 3 ایسوس در فضای مجازی منتشر شده که شایعه بهره گیری از طراحی گرد در آن را تایید کرده و وجود چند دکمه در کنار بدنه را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

به تازگی رندر جدیدی از ساعت هوشمند ZenWatch 3 ایسوس در فضای مجازی منتشر شده که شایعه بهره گیری از طراحی گرد در آن را تایید کرده و وجود چند دکمه در کنار بدنه را نمایان می سازد. اگرچه استفاده از بدنه گرد در ذن واچ 3 دیگر برای کسی جای تعجب ندارد، اما باید توجه داشت که هنوز هیچ چیز از سوی ایسوس به صورت رسمی تایید نشده است

متاسفانه رندر مورد بحث، تصویری کامل از طراحی ساعت را به نمایش نمی گذارد و در عوض، روی نمایشگر آن متمرکز است. با این حال، بخش هایی از بند ساعت به سختی دیده می شود و با توجه به آن، احتمالاً شاهد استفاده از بند چرمی در ذن واچ جدید ایسوس خواهیم بود.

zenwatch-3-render copy

اگرچه هنوز نمی توان مطمئن بود که طراحی نهایی ساعت هوشمند مورد بحث، با این رندر همخوانی داشته باشد اما خوشبختانه زمان زیادی تا ارائه اطلاعات رسمی از سوی ایسوس باقی نمانده و انتظار می رود که این کمپانی تا کمتر از دو هفته دیگر و طی نمایشگاه IFA 2016، از ذن واچ 3 رونمایی کند.

در نهایت ناگفته نماند که این کمپانی تایوانی روز گذشته تصویری در اکانت توییتر خود منتشر نمود و خبر از معرفی «محصولی فوق العاده» طی نمایشگاه IFA 2016 داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی