ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کلکسیونی از کامپیوترهای قدیمی مک
تکنولوژی

با پرداخت ۲۹ هزار دلار صاحب کلکسیونی از کامپیوترهای قدیمی اپل شوید

مالک مغازه خرده فروشی لوازم الکترونیک TekServe، عاشق محصولات اپل است و در طی بیش از ۳۰ سال از عمر خود و فروشگاهش، محصولات مختلف این کمپانی را به فروش رسانده است. حال این فروشگاه و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

مالک مغازه خرده فروشی لوازم الکترونیک TekServe، عاشق محصولات اپل است و در طی بیش از ۳۰ سال از عمر خود و فروشگاهش، محصولات مختلف این کمپانی را به فروش رسانده است. حال این فروشگاه و صاحب آن به روزهای بازنشستگی خود نزدیک می شوند و قرار است کلیه موجودی آن، از جمله کلکسیونی ارزشمند از کامپیوترهای نخستین تا امروز اپل، به حراج گذاشته شود.

فروشگاه TekServe واقع در منهتن نیویورک، از معدود مکان هایی در دنیاست که هنوز یک دستگاه NeXTcube سالم در آن یافت می شود. ضمن این که یک دستگاه کامپیوتر مک قدیمی در این مجموعه ۳۵ تایی کامپیوترهای خاطره انگیز، مزین به امضای استیو وزنیاک، یکی از بنیان گذاران اپل است.

47243939_2_x

حراج مجموعه ای از میراث استیو جابز و همکارانش، با قیمت پایه ۲۹ هزار دلار چند روزی هست که آغاز شده و تا حدود یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت. قطعاً افرادی که عاشق محصولات کلاسیک و خاطره انگیز کمپانی اپل بوده و پول کافی درختیار داشته باشند، این فرصت را از دست نخواهند داد. به خصوص که مالک فروشگاه TekServe مدعیست تمام این ۳۵ کامپیوتر مک در وضع مناسبی قرار دارند و به خوبی نگهداری شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی