ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Vinci؛ شبیه ترین اپلیکیشن به پریزما در پلتفرم ویندوزفون

با وجود استقبال فوق العاده کاربران iOS و اندروید از Prisma، به نظر می رسد که تیم سازنده این اپلیکیشن فعلا برنامه ای برای ارائه آن در پلتفرم ویندوزفون ندارند. اگر از کاربران موبایل های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

با وجود استقبال فوق العاده کاربران iOS و اندروید از Prisma، به نظر می رسد که تیم سازنده این اپلیکیشن فعلا برنامه ای برای ارائه آن در پلتفرم ویندوزفون ندارند. اگر از کاربران موبایل های ویندوزفونی هستید و خلاء نبود اپی مثل پریزما را در آن احساس کرده اید، خبر خوبی برایتان داریم.

ویندوزفون به تازگی میزبان اپلیکیشنی شده که نه تنها قادر به اعمال فیلترهایی شبیه به پریزما روی عکس هاست، بلکه از بعضی جنبه ها عملکرد بهتری از آن به نمایش می گذارد. Vinci نام این اپلیکیشن است که علاوه بر ویندوزفون، کاربران iOS و اندروید هم می توانند کار با آن را تجربه کنند.

Vinci دقیقا همان پریزماست؛ اپلیکیشنی حاوی تعدادی فیلتر هنرمندانه که می توانند به عکس های معمولی شما، ظاهری مثل شاهکارهای بزرگ نقاشی ببخشند. مثل پریزما و اپ های مشابه دیگر، در Vinci هم می توانید به دو روش عکس هایتان را بارگذاری کنید: یا همان لحظه با دوربین عکس گرفته یا در گالری به دنبال تصویر ایده آل خود بگردید.

5-w600

Vinci علیرغم شباهت بسیار زیاد به پریزما، از دو جهت بهتر از آن عمل می کند: اولا سرعت پردازش فیلترها در آن بالاتر است که شاید این موضوع به خلوت بودن سرورهای آن بر می گردد. مورد دوم اینکه از میان بیست فیلتر فعلی آن، بعضی موارد الحق بسیار زیباتر از فیلترهای پریزما هستند.

به عنوان مثال فیلترهای Delaunay (برگرفته از سبک و سیاق نقاش بزرگی به همین نام) و فیلتر Oil (نقاشی رنگ روغن)، مواردی هستند که شاید فقط منحصر به اپلیکیشن Vinci باشند و بتوانند بیشتر از سایرین شما را تحت تأثیر خود قرار بدهند.

البته Vinci در قیاس با پریزما، محدودیت هایی هم دارد. اولا نمی توان شدت فیلتر را در آن تنظیم کرد و مورد بعد اینکه امکان برداشتن واترمارک گوشه تصاویر در آن هنوز میسر نیست. البته باید اعتراف کنیم که در عین نبود گزینه ای برای تنظیم شدت فیلتر، کم پیش می آید که از خروجی های Vinci ناراضی باشید.

اگر فیلترهای منحصر به فرد Vinci را بپسندید، کنار آمدن با محدودیت هایش کار سختی برایتان نخواهد بود. البته با توجه به انتقادهای مکرر کاربران از توسعه دهندگان Vinci، هیچ بعید نیست که بسیاری از این محدودیت ها با عرضه یک بروزرسانی از سر راه اپلیکیشن برداشته شوند. این ویرایشگر تصویر خوب و قدرتمند را می توانید به رایگان در پلتفرم های ویندوزفون، iOS و اندروید تجربه کنید.

ضمنا در انتهای مطلب بد نیست یک بار دیگر یادآوری کنیم که آخرین مهلت شرکت در مسابقه عکاسی Prisma ی دیجیاتو، 30 مرداد یعنی فردا خواهد بود. بنابراین مجددا از شما دعوت می کنیم که از فرصت باقی مانده استفاده کرده و برای شرکت در مسابقه عکس های ویرایش شده تان با پریزما را به همراه هشتگ DigiPrisma# در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

Vinci

Vinci

سازنده: VKontakte قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 14.6 / 3.8 / 2.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی