ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل هفتمین بتای توسعه دهندگان و ششمین بتای عمومی را برای iOS 10 منتشر کرد

اپل پیش از این هر چند هفته یک بار در روزهای سه شنبه اقدام به انتشار نسخه های بتای iOS 10 می نمود، اما به تازگی این روند را کنار گذاشته و با اینکه آخرین ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اپل پیش از این هر چند هفته یک بار در روزهای سه شنبه اقدام به انتشار نسخه های بتای iOS 10 می نمود، اما به تازگی این روند را کنار گذاشته و با اینکه آخرین بتا را روز دوشنبه منتشر کرده بود، به تازگی نسخه بتای جدیدی را در روز جمعه در دسترس کاربران قرار داده.

این نسخه که بتای 7 به شمار می رود، برای تمامی کاربرانی که حساب کاربری ویژه توسعه دهندگان در اختیار دارند و دستگاه هایشان در برنامه بتا ثبت شده، قابل دانلود و نصب خواهد بود. بنابراین اگر در حال حاضر سیستم عامل iOS 10 beta روی دیوایس شما نصب باشد، می توانید از طریق بخش تنظیمات و گزینه «به روز رسانی نرم افزار» اقدام به نصب بتای 7 نمایید.

iOS10_beta7_update_apple_1

لازم به ذکر است این بسته کوچک تقریباً 60 مگ حجم داشته و به احتمال زیاد پَچ های امنیتی و رفع ایرادات جزئی را در بر دارد، ولی ویژگی های جدیدی را ارائه نخواهد کرد.

البته کوپرتینویی ها افرادی که جزء توسعه دهندگان به شمار نمی روند را نیز بی نصیب نگذاشته و به تازگی، بتای 6 که روز دوشنبه برای توسعه دهندگان منتشر شده بود را برای تست عمومی در اختیار همه کاربران قرار داده اند. همچون همیشه روند به روز رسانی از آمریکای شمالی آغاز شده است.

ذکر این نکته ضروریست که هنوز نمی دانیم اپل قبل از نهایی شدن iOS 10 چند نسخه بتا عرضه خواهد کرد، اما سال گذشته در چنین بازه ای شاهد عرضه آخرین بتای iOS 9 بودیم، بنابراین به نظر می رسد زمان زیادی تا پایان به روز رسانی های بتای iOS 10 باقی نمانده باشد.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sam
    sam | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    که چی بشه واسه مردم نون و اب که نمیشه

  • Meqdad
    Meqdad | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    من روي se بتاي ششمو دارم الان هيچ مشكليم نداشتم هنور خيلي روونه باتريم اوكيه
    به جز يه برنامه كه كرش كرد unkilled

  • kasra_sh
    kasra_sh | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    ٣ روز پيش اپديت كردم،مشكل باتري خوري داشت،ديشب يه اپديت ٥٦ مگي اومد اونو نصب كردم بهتر شد

مطالب پیشنهادی