ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر منتسب به GoPro Hero 5 به همراه مشخصات احتمالی آن فاش شد

چندی پیش ویدیویی را تماشا کردید که برای اولین بار دوربین Hero 5 از گوپرو را به تصویر می کشید. به تازگی تصاویری از این دستگاه فاش شده که جزئیات بیشتری را از آن به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

چندی پیش ویدیویی را تماشا کردید که برای اولین بار دوربین Hero 5 از گوپرو را به تصویر می کشید. به تازگی تصاویری از این دستگاه فاش شده که جزئیات بیشتری را از آن به نمایش می گذارد، ضمن اینکه اطلاعات فنی از دفترچه راهنمای این محصول به دست آمده که نگاهی به آنها خواهیم انداخت.

gopro_hero5_actioncam_2

اول از همه طراحی «اکشن کم» جدید GoPro تحول چندانی نسبت به نسل قبلی اش نداشته، و حالتی مکعب مستطیلی دارد، ضمن اینکه لنز و نمایشگر جلویی در جایگاه مشابهی کنار یکدیگر جای گرفته اند. البته دکمه پاور/منو در قسمت جلوی دوربین مشاهده نمی شود، اما طبق شایعات موجود این دستگاه به صفحه نمایش لمسی مجهز خواهد بود، بنابراین نیازی به چنین دکمه ای نیست.

همچنین ظاهراً این محصول با طراحی نزدیک به مدل Hero 4 Sessions طراحی شده، یعنی ظاهر نقره ای-مشکی قبلی را نداشته و به حالتی تماماً مشکی و لاستیکی تبدیل شده و همان طور که انتظار داریم، این دوربین ضد آب خواهد بود.

gopro_hero5_actioncam_1

از نظر مشخصات فنی در Hero 5 چندان تغییری نسبت به قبل نمی بینیم و ظاهراً از چیپ تصویربرداری مشابه Hero 4 در آن استفاده شده که بالاترین کیفیت ضبط ویدیو با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه، و سریع ترین تصویربرداری با رزولوشن 720p و نرخ 120 فریم بر ثانیه را امکان پذیر می سازد.

لازم به ذکر است لرزشگیر تصویر در تمامی حالات فیلمبرداری به جز حالت 4K یا سرعت بالاتر از 60 فریم در ثانیه فعال خواهد بود. همچنین GPS و قابلیت کنترل صوتی نیز در این دستگاه تعبیه شده، ضمن اینکه ظرفیت باتری نیز اندکی افزایش یافته و به 1220 میلی آمپر ساعت رسیده.

از دیگر تغییرات این دوربین می توان به جایگزینی درگاه mini USB با USB Type-C اشاره کرد. البته مسلماً برای اطمینان از این مشخصات، باید تا زمان معرفی رسمی Hero 5 صبر کنیم تا ببینیم آیا دو سال انتظار برای «اکشن کم» پرچمدار GoPro طرفداران را راضی خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    امیدوارم بیاد ایران نجومی نباشه

  • Sepehr_Fadavi_1
    Sepehr_Fadavi_1 | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    سرسخت ترین رقیب Hero 4 اکشن کم های سونی هستن. ظاهرا تو IFA امسال هم قراره مدل جدیدشون رو نمایی بشه که امیدوارم اینبار هم از Hero 5 بهتر باشه

مطالب پیشنهادی