ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی C9 احتمالا به زودی از راه می رسد

چندین ماه پس از عرضه گلکسی سی 5 و گلکسی سی 7، سامسونگ حالا قرار است از تلفن همراه جدیدی در سری C پرده بردارد: Galaxy C9. به گفته سم موبایل، سامسونگ گلکسی سی 9، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

چندین ماه پس از عرضه گلکسی سی 5 و گلکسی سی 7، سامسونگ حالا قرار است از تلفن همراه جدیدی در سری C پرده بردارد: Galaxy C9.

به گفته سم موبایل، سامسونگ گلکسی سی 9، این مدل با شماره SM-C9000 شناخته شده و اسم رمز Amy به آن تعلق گرفته است. متاسفانه، هنوز اطلاعاتی در مورد سخت افزار و نوع طراحی C9 در دسترس نیست.

البته، می شود حدس زد که همانند C5 و C7 (که در تصویر بالا قابل مشاهده است)، این مدل هم یک میان رده تمام فلزی است که از سنسور اثر انگشت بهره مند بوده و نمایشگر نسبتا بزرگی هم دارد.

بر اساس نام دستگاه، می توان گفت که احتمالا در سری C، این موبایل از همه بزرگ تر است. از آنجایی که C5 نمایشگری 5.2 اینچی و C7 نمایشگری 5.7 اینچی داشته، بعید نیست که گلکسی سی 9 از نمایشگر 6 اینچی بهره ببرد (درست همانند گلکسی A9 و گلکسی A9 Pro که اوایل امسال توسط سامسونگ معرفی شدند.

در حال حاضر، کره ای ها گلکسی سی 5 و سی 7 را فقط در چین می فروشند و انتظار می رود که سی 9 هم دست کم ابتدا در بازار چین عرضه شود ولی شاید شاهد عرضه این دستگاه به بازار جهانی نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • sam
    sam | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    سامسونگ همشون شبیه هم هستن فقط اسمشون عوض میشه تنوع نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی