ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درز مشخصات Samsung Galaxy C5
تکنولوژی

موبایل های تاشوی سامسونگ «نقطه عطفی» را در تاریخ تلفن های هوشمند رقم خواهند زد

وقتی حرف از نوآوری و ابتکار عمل در تلفن های هوشمند به میان می آید، سامسونگ یکی از برندهایی است که نامش به ذهن خطور می کند و برای این گفته هم دلایل زیادی وجود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

وقتی حرف از نوآوری و ابتکار عمل در تلفن های هوشمند به میان می آید، سامسونگ یکی از برندهایی است که نامش به ذهن خطور می کند و برای این گفته هم دلایل زیادی وجود دارد. غول فناوری کره ای همان شرکتی بود که ایده نمایشگرهای منعطف و تاشو را به حقیقت بدل کرد و جدیدترین پرچمدار کهکشانی آن به نام نوت 7 هم فهرستی بلند بالا از بهترین امکانات را در خود جای داده.

حالا برپایه جدیدترین شایعات منتشر شده، نوآوری های موبایلی این شرکت در سال 2017 به حدی خواهند بود که یک نقطه عطف تازه را در تاریخ صنعت موبایل رقم خواهند زد.

البته بخش اعظمی از نوآوری های این شرکت به مبحث نمایشگرهای AMOLED و خصوصا انواع تاشو و منعطف مربوط می شود و خانواده تلفن های هوشمند گلکسی اکس سامسونگ را هم می توان نمونه خوبی از این گروه دانست که طبق شایعات در جریان کنگره جهانی موبایل در فوریه 2017 رونمایی خواهند شد و از نمایشگر AMOLED منعطف و تاشو بهره می گیرند. این موبایل ها آنطور که گفته می شود فریمی دارند که به آنها امکان می دهد بیشترین بهره را از نمایشگر در اشکال مختلف ببرند.

برای مثال یکی از اعضای خانواده اکس، موبایلی با ابعاد استاندارد است که قابلیت تا شدن دارد و میتواند ابعادش را به گجتی جمع و جور تغییر دهد. پنل های OLED رول شونده نیز برگ برنده دیگری برای سامسونگ هستند که به زودی رو می شوند. این نمایشگرها احتمالا در قالب یک موبایل رول شونده به کار می روند که میتواند روی مچ دست کاربر بنشیند و نقش یک اسمارت واچ را برایش ایفا کند.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان پتنت های مختلفی که این شرکت پیرامون همین مقوله به ثبت رسانده هستید؛ بارها و بارها اطلاعات و اسناد مربوط به پتنت نمایشگرهای منعطف سامسونگ در قالب محصولات مختلفی نظیر تبلت، اسمارت واچ و حتی موبایل به بیرون درز کرده که همگی نشان دهنده اهتمام و توجه این شرکت به رقم زدن چنین آینده ای هستند و نشان می دهند که چشم بادامی های کره ای به زودی آغازگر تغییراتی تازه در صنعت موبایل می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی