ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پیش فروش گلکسی نوت 7 با قیمت ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در ایران آغاز شد

در حدود ۲ هفته پیش بود که سامسونگ جدیدترین عضو خانواده نوت را معرفی کرد و طرفداران خود را با دستگاهی جذاب به وجد آورد. گلکسی نوت ۷ به لطف ظاهر دلربا و قابلیت های ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۴۱

در حدود ۲ هفته پیش بود که سامسونگ جدیدترین عضو خانواده نوت را معرفی کرد و طرفداران خود را با دستگاهی جذاب به وجد آورد. گلکسی نوت ۷ به لطف ظاهر دلربا و قابلیت های هیجان انگیزی که با خود به همراه داشت، ظرف مدت کوتاهی از زمان معرفی، توانست طرفداران خود را پیدا کند و کاربران بسیاری را چشم انتظار ورودش به بازار بگذارد.

حال چند روز پس از عرضه جهانی این دستگاه، دفتر سامسونگ در ایران نیز شرایطی را فراهم کرده است که علاقه مندان به گلکسی نوت ۷ بتوانند آن را پیش خرید نمایند. شرکت کره ای همچنین برای کسانی که پیش از عرضه دستگاه به بازار، نسبت به پیش خرید آن اقدام نمایند، جوایز ویژه ای را نیز در نظر گرفته است. شایان ذکر است که نمایندگان فروش رسمی این دستگاه هم اکنون قیمت ۲.۸۹۹.۰۰۰ تومان را برای آن در نظر گرفته اند.

در ادامه می توانید بیانیه خبری دفتر سامسونگ که برای دیجیاتو ارسال شده است را در رابطه با این طرح ویژه، مطالعه نمایید. همچنین برای آشنایی بیشتر با گلکسی نوت ۷ نیز پیشنهاد می کنیم ویدیو اختصاصی نگاه نزدیک دیجیاتو به این دستگاه را مشاهده نمایید.


. پیش‌فروش جدیدترین تلفن همراه سامسونگ، گلکسی نوت7 از امروز ،۳۰ مرداد ۱۳۹۵، در ایران آغاز شد. علاقه‌مندان می‌توانند این فبلت را از طریق آدرس سایت فارسی سامسونگ و با انتخاب یکی از سه فروشنده رسمی سامسونگ پیش‌خرید و در کنار نوت۷، هدایایی نیز دریافت کنند. این پیش‌فروش برای تعدادی محدودی موبایل و برای سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی نوت ۷ انجام می‌شود تا از ۱۴ شهریورماه در اختیار ثبت‌نام‌کنندگان قرار بگیرد.

بسته هدیه

سامسونگ برای پیش‌فروش نوت۷ در ایران تدارک ویژه‌ای دیده است. هدفون بی‌سیم لول یو(Level U) به اضافه شارژر بی‌سیم ایستاده سامسونگ هدایایی هستند که به صورت ویژه برای خریداران نوت7 درنظر گرفته شده‌اند.

این بسته‌ به‌صورت رایگان در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که از ۳۰ مرداد، گلکسی نوت۷ را پیش‌خرید کنند. هر سه فروشگاهی که برای فروش پرچمدار جدید سامسونگ معرفی شده‌اند، نوت۷ را با این شرایط خاص پیش‌فروش می‌کنند و تنها همین یک‌بار است که چنین پیشنهادی پیش‌روی کاربران قرار می‌گیرد. این فبلت با گارانتی رسمی سامسونگ به‌فروش می‌رسد و کاربران می‌توانند از خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران نیز در حد کمال بهره‌مند شوند.

فروشنده‌های رسمی

هنگام پیش‌خرید و انتخاب بسته هدیه کاربران باید یکی از ۳ فروشنده رسمی‌ای که در سایت سامسونگ ایران مشخص شده است را انتخاب کنند.

فروشنده‌های رسمی که در سایت سفارشات را دریافت می‌کنند موظف‌اند نوت۷‌های پیش‌خرید شده را از ۱۴ شهریور به دست صاحبان خود برسانند؛ البته ممکن است در این بین برخی کاربران به دلیل انتخاب رنگ‌های خاص یا مشکلات یک فروشگاه در ارسال محصولات، کمی دیرتر از سایرین گلکسی نوت۷ خود را دریافت کنند. دفتر مرکزی سامسونگ تاکید کرده است که این شرایط دیگر هرگز برای خرید مشهورترین موبایل قلم‌دار دنیا تکرار نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • hamidreza hanifeh
    hamidreza hanifeh | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    تو کشورهای دیگه هدیه های که میدن فرق میکنه ک..?

  • نامِ کاربری
    نامِ کاربری | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    جالبه
    با این روند صعودی قیمتی، توی دو سه سال آینده رقم های 5 میلیونی به بالا کاملا قابل پیش بینیه

  • fzl
    fzl | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    مفت گرونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی