ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی بخش پیام صوتی اپلیکیشن Allo گوگل شباهت زیادی به «واتس اپ» دارد

Google Allo را می توان یکی از جالب ترین اپلیکیشن هایی دانست که طی چند وقت اخیر از سوی گوگل معرفی شده، زیرا نه تنها سرمایه گذاری های عظیم این کمپانی روی «هنگ اوتز» را زیر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

Google Allo را می توان یکی از جالب ترین اپلیکیشن هایی دانست که طی چند وقت اخیر از سوی گوگل معرفی شده، زیرا نه تنها سرمایه گذاری های عظیم این کمپانی روی «هنگ اوتز» را زیر سؤال می برد، بلکه قصد دارد با اَپ های پرطرفدار پیام رسانی موجود نیز به رقابت برخیزد.

به همین منظور، منطقی به نظر می رسد که گوگل در این راه، ایده هایی را نیز از دیگر اپلیکیشن های حاضر در مارکت به خدمت بگیرد و در نتیجه بیشتر تصاویری که تاکنون از رابط کاربری Allo منتشر شده، شباهت زیادی به پیام رسان های معروف از جمله «واتس اپ» دارند.

یکی از برجسته ترین شباهت ها بین این دو برنامه کاربردی، سیستم ارسال پیام صوتی است که در ادامه نحوه کارکرد این بخش در Allo را می بینید:

google_allo_voice_messagin_interface_1

اگر تاکنون از «واتس اپ» استفاده نکرده اید، می توانید نحوه ضبط و ارسال پیام صوتی در این اپلیکیشن را نیز مشاهده کنید:

google_allo_voice_messagin_interface_2

حتماً شما هم تشابه عملکرد این دو اپلیکیشن را متوجه شدید. تنها تفاوت را می توان در طراحی ظاهری آنها قائل شد، به گونه ای که Allo از ساختار ساده و مدرن تری بهره می گیرد.

کارشناسان معتقدند شاید دلیل این تشابه، تمرکز مهندسین گوگل بر دیگر قابلیت ها از جمله نوآوری و یکپارچه سازی دستیار صوتی کمپانی مورد بحث در این اپلیکیشن است. به هر حال، شاید بهتر باشد کاربران را با رابط کاربری جدید مواجه نسازیم، بلکه سیستمی آشنا با قابلیت های جدید را به آنها معرفی کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bahram Shademanpour
    bahram Shademanpour | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    گوگل فردا اینو هم جم میکنه و بجاش همون duo رو میزاره

مطالب پیشنهادی