ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی SMS Backup & Restore؛ بهترین اپ اندروید برای تهیه نسخه پشتیبان از پیامک ها

شاید این روزها با وجود اپلیکیشن های پیام رسان، دیگر ارسال پیامک رایج ترین شیوه ارتباطی نباشد. اما وقتی که تلفن هوشمند جدیدی می خرید و قصد انتقال اطلاعات از دستگاه قدیمی تان را به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

شاید این روزها با وجود اپلیکیشن های پیام رسان، دیگر ارسال پیامک رایج ترین شیوه ارتباطی نباشد. اما وقتی که تلفن هوشمند جدیدی می خرید و قصد انتقال اطلاعات از دستگاه قدیمی تان را به آن دارید، مطمئنا پیامک ها جز مهم ترین فایل های انتقالی تان خواهند بود.

در صورتی که تعداد این پیامک ها زیاد باشد، تهیه پشتیبان از آن ها به طور دستی کاری ملال آور و صد البته غیر منطقی است؛ چرا که با وجود اپلیکیشنی مثل SMS Backup & Restore می توانید بدون معطلی و فقط با فشردن یک دکمه، از هزاران پیامک به طور خودکار پشتیبان تهیه کنید.

1-w600

SMS Backup & Restore می تواند از پیامک ها در قالب یک فایل xml (اپلیکیشن اکسل) نسخه پشتیبان تهیه کند، و نکته عالی این که تمام مراحل این پروسه را به طور خودکار و زمان بندی شده انجام می دهد.

حتی می توانید به اپلیکیشن دستور دهید که نسخه پشتیبان را پس از ساخت، مستقیما به ایمیل یا فضای ابری گوگل درایو و دراپ باکس شما بفرستد. نمی دانیم ذخیره تاریخچه تماس ها چقدر برایتان حائز اهمیت است، اما SMS Backup & Restore از آن ها هم می تواند نسخه پشتیبان بسازد.

تمامی پشتیبان هایی که با این اپلیکیشن ایجاد می کنید، بعدا در دستگاه های دیگر قابل بازگردانی هستند. به عنوان مثال اگر SMS Backup & Restore را در موبایل جدیدتان نصب کنید، به راحتی می توانید نسخه پشتیبانی که از پیامک ها در فضای ابری یا ایمیل تان گرفته اید را به سرعت در دستگاه جدید بازگردانی کنید. این قابلیت و موارد دیگری که گفتیم، همگی به رایگان در اختیار شما قرار گرفته اند.

این موضوع به همراه عملکرد بی عیب و نقص اپلیکیشن در پروسه پشتیبان گیری سبب شده تا SMS Backup & Restore با بیش از ده میلیون دانلود در گوگل پلی و کسب امتیاز 4.5 از 5، محبوب ترین اپلیکیشن حال حاضر اندروید برای پشتیبان گیری از پیامک ها و تاریخچه تماس ها باشد. اپلیکیشن را می توانید همین حالا از پلی استور و کافه بازار دانلود کنید.

SMS Backup & Restore

SMS Backup & Restore

سازنده: Carbonite قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    خوب هست ولی نه واسه وقتی که یه رام دیگه غیر رام کارخونه ریخته بشه در غیر اینصورت پیام بازیابی میده ولی پیامی بالا نمیاد

مطالب پیشنهادی