ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت امکانات ویژه خانواده ها را در آپدیت سالانه ویندوز 10 بهبود داده است

حدودا دو هفته پیش بود که آپدیت سالانه ویندوز 10 همراه با امکانات جدید و بهبودهای تازه از راه رسید. حالا مایکروسافت ایمیلی را برای مشتریان خود ارسال کرده و در آن خاطر نشان کرده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

حدودا دو هفته پیش بود که آپدیت سالانه ویندوز 10 همراه با امکانات جدید و بهبودهای تازه از راه رسید. حالا مایکروسافت ایمیلی را برای مشتریان خود ارسال کرده و در آن خاطر نشان کرده که قابلیت های خانواده در این نسخه از ویندوز بهبود قابل توجهی یافته اند.

طبق اعلام شرکت ساکن ردموند، کاربران از این پس قادر خواهند بود که تنظیمات خانوادگی خود را برای ویندوز فون، پی سی و اکس باکس در یک قسمت واحد تغییر دهند. علاوه بر این، امکانی برای استفاده کنندگان آپدیت سالانه فراهم شده تا اعضای خانواده خود را مستقیما از طریق اکانت هایشان به فهرست کاربران اضافه نمایند و برای این منظور دیگر نیازی به ارسال دستی دعوتنامه برای آنها نخواهد بود. مایکروسافت خاطر نشان کرده که در آپدیت جدید، والدین می توانند از طریق ایمیل هایی که به صورت هفتگی برایشان ارسال می گردد از فعالیت های فرزندانشان در فضای آنلاین باخبر شوند.

به لطف به روز رسانی اخیر، پدرها و مادرها می توانند برای فرزندانشان مشخص کنند که چه مدت زمانی از پی سی استفاده نمایند و این زمان را هم در تقویم خود مشاهده نمایند. به این ترتیب، وقتی زمان مقرر به انتها رسید، والدین می توانند بدون دسترسی به اینترنت آن را افزایش دهند. به همین نحو، اگر فرزندی بخواهد یکی از وبسایت های مسدود شده را مشاهده کند، اعلانی برای والدینش روی پی سی مبتنی بر ویندوز 10 آنها ارسال می گردد و از آن جا، آنها می توانند تصمیم بگیرند که آیا اجازه انجام این کار را به وی بدهند یا خیر.

غول فناوری ساکن ردموند ادعا کرده که اغلب مرورگرهای رایج امکاناتی برای فیلتر کردن وب ندارند و از همین رو، اعلام داشته اند که «برای حفظ امنیت کودکان در فضای اینترنت» به صورت خودکار این مرورگرها را روی دستگاه های مورد استفاده شان بلاک خواهند کرد، با این توضیح که والدین همواره می توانند به آنها فرصت بدهند از مرورگرهای دیگر استفاده کنند.

در پایان هم باید اضافه کنیم که این شرکت هم اکنون روی تجربه بهتری از ویندوز استور برای خانواده ها کار می کند و عنوان نموده که والدین می توانند مشخص کنند فرزندانشان اجازه دارند چه میزان پول را در استور این شرکت صرف نمایند و همزمان دسترسی آنها را صرفا به محتوایی فراهم کنند که مناسب سن و سالشان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • milad007
    milad007 | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا مطلب خوبی بود تشکر...

  • سعید
    سعید | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    یعنی دلم برا بچه های ما میسوزه
    ما خودمون اخرتشیم

مطالب پیشنهادی