ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس اپ در iOS به زودی از سیری پشتیبانی خواهد کرد [شایعه]

واتس اپ از جمله اپلیکیشن های پرکاربرد پیام رسان است که از محبوبیت بالایی نزد کاربران اندروید و iOS برخوردار است و لحظه به لحظه نیز بر تعداد استفاده کنندگان از آن افزوده می شود. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

واتس اپ از جمله اپلیکیشن های پرکاربرد پیام رسان است که از محبوبیت بالایی نزد کاربران اندروید و iOS برخوردار است و لحظه به لحظه نیز بر تعداد استفاده کنندگان از آن افزوده می شود.

حالا ظاهرا با توجه به استقبال خوب کاربران پلتفرم موبایلی اپل از این اپ، قرار شده که پشتیبانی آن از سیری نیز محقق شود. در واقع قرار است که در آینده نزدیک، خواندن و ارسال پیام های واتس اپ و همچنین برقراری تماس های صوتی با این اپلیکیشن در محیط iOS به سیری محول گردد. اخیرا تصویری منتشر شده که کاربران را ترغیب می کند دسترسی سیری به واتس اپ را روی آیفون های خود فراهم نمایند و اصلا اساس انتشار این خبر هم همین تصویر است.

لازم است یادآور شویم که در حال حاضر سیری تنها همراه با اپلیکیشن های خود اپل (و تعداد محدودی سرویس های شخص ثالث) قابل استفاده است اما این مساله با انتشار  iOS 10 که یکپارچه سازی دستیار مجازی اپل با اپلیکیشن های شخص ثالث را فراهم می کند به کلی تغییر می یابد.

این را هم باید اضافه نماییم که هنوز اپل به صورت رسمی پشتیبانی واتس اپ از سیری را تایید نکرده، با این حال نمی توان چنین احتمالی را هم به کلی نادیده گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی