ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخصیص سرشماره ۰۹۹۹ به اپراتور های مجازی موبایل

هم زمان با بهره برداری تجاری از طرح ملی ترابردپذیری شماره های تلفن همراه، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده است علاوه بر ۱۹ موافقت اصولی صادر شده برای اپراتور های مجازی تلفن ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

هم زمان با بهره برداری تجاری از طرح ملی ترابردپذیری شماره های تلفن همراه، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده است علاوه بر ۱۹ موافقت اصولی صادر شده برای اپراتور های مجازی تلفن همراه، ۳ موافقت اصولی دیگر نیز صادر شده است.

به گفته ی یکی از مسئولان این سازمان، شرکت های رفاه ایرانیان، مبنا و آسیاتک ۳ شرکتی هستند که به تازگی موفق شده اند مانند ۱۹ شرکت پیشین از این موافقت اصولی بهره مند شوند.

این در حالی است که بنابر شواهد ظاهراً تا به حال تنها ۶ شرکت موفق شده اند در این زمینه با اپراتور های موبایل قرارداد امضا کنند و به زودی پروانه ی این ۶ شرکت در این زمینه صادر خواهد شد.

طبق مصوبه ی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، شرکت های متقاضی برای عقد قرارداد اولیه با اپراتور های موبایل تنها تا سوم آبان ماه فرصت خواهند داشت و تا سوم آذر نیز باید دومین قراردادشان را منعقد کنند.

بر اساس اظهارات صادق عباسی شاهکوه، معاون رگولاتوری، سرشماره ی ۰۹۹۹ به اپراتور های مجازی موبایل تخصیص یافته است.

گفتنی است اپراتور های مجازی تلفن همراه می توانند بدون تجهیزات فیزیکی لازم برای سرویس دهی و با استفاده از تجهیزات دیگر اپراتور های تلفن همراه کشور، با برند خود به ارائه ی خدمات تلفن همراه به علاقمندان بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • farsam
    farsam | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    خب این اپراتور مجازی موبایل با یرسماره ۰۹۹۹ب چه درد میخوره؟

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۱ شهریور ۱۳۹۵

      سیم کارت خودشون رو دارن، مثلا های وب الان داره ثبت نام میکنه برای سیم کارت های وب...شماره خودشون رو هم دارن و میتونن طرح ها و تعرفه های خودشون رو به کاربرا ارائه بدن...اما نیازی نیست که از اول هزینه بدن و تجهیزات نصب کنن...میان با کرایه یه سری آنتن ها و تجهیزات از سه اپراتور اصلی، کارشون رو آغاز میکنن...باعث میشه که انحصار از بین بره و این سه اپراتور نتونن با لابی گری و هماهنگی قبلی قیمت هارو بالا ببرن یا خدمات جدید رو خیلی گرون ارائه بدن...

      • hosseinsh
        hosseinsh | ۱ شهریور ۱۳۹۵

        فناوری فورجی های وب چیه ؟

      • Soheil
        Soheil | ۱ شهریور ۱۳۹۵

        چه جوری، ثبت نام کنیم؟

مطالب پیشنهادی