ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درز مشخصات Samsung Galaxy C5
تکنولوژی

تلفن هوشمند تایزنی Z9 سامسونگ در یک وبسایت هندی رویت شد

درباب موفقیت سیستم عامل تایزن سامسونگ تردیدهای زیادی وجود دارد و اساسا شاید به همین دلیل باشد که محصولات زیادی همراه با این پلتفرم به بازار عرضه نمی شوند. همانطور که احتمالا می دانید این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

درباب موفقیت سیستم عامل تایزن سامسونگ تردیدهای زیادی وجود دارد و اساسا شاید به همین دلیل باشد که محصولات زیادی همراه با این پلتفرم به بازار عرضه نمی شوند.

همانطور که احتمالا می دانید این سیستم عامل بیشتر برای جذب مخاطبان در بازارهای نوظهور طراحی شده است و سامسونگ نیز به عنوان توسعه دهنده اش، آنطور که باید آن را جدی نگرفته. با این حال، اخباری به بیرون درز کرده که نشان می دهد در آینده نزدیک احتمالا چند محصول اقتصادی و میان رده با بهره گیری از تایزن از سوی این شرکت به بازار عرضه خواهند شد.

همانطور که احتمالا می دانید، تلفن هوشمند بعدی که قرار است همراه با این سیستم عامل به بازار ارائه گردد، Z2 نام دارد که طبق خبرهای منتشر شده قبلی در تاریخ دوم شهریورماه یعنی همین فردا رونمایی می شود.

شرکت سازنده دستگاه نیز ظاهرا در نظر دارد آن را به بازار کشورهایی نظیر بنگلادش، اندونزی، هند، نپال، عربستان سعودی، سری لانکا، آفریقای جنوبی، ترکیه و امارات متحده عربی عرضه نماید.

با این حال، چندی پیش، موبایلی به نسبت پیشرفته تر از این دستگاه همراه با سیستم عامل تایزن در سایت Zauba رویت شد (که در زمینه صادرات و واردات فعالیت دارد). این محصول اسم رمز  SM-Z930F را دارد اما به احتمال خیلی زیاد به نام سامسونگ Z9 معرفی می گردد.

Samsung-Z9

متاسفانه در لیست منتشر شده از این سایت، حرفی در مورد امکانات یا ابعاد و رزلوشن نمایشگر این موبایل به میان نیامده اما قیمت آن چندین برابر مدل Z2 عنوان شده است که این نشان می دهد با یک تلفن هوشمند سطح بالای تایزنی روبرو خواهیم بود.

در نظر داشته باشید که موبایل Z2 طبق شایعات، از نمایشگر AMOLED چهار اینچی با رزلوشن 480 در 800 پیکسل بهره می گیرد و همزمان یک دوبین اصلی 5 مگاپیکسلی را با خود همراه خواهد داشت. طبق خبرهای لو رفته از این گجت، پردازنده ای چهار هسته ای با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز و همچنین یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی هم Z9 را همراهی می کند.

حال با توجه به این نکته که تلفن هوشمند مورد بحث به لحاظ قیمتی در جایگاهی بالاتر از موبایل Z2 قرار دارد می توان اینطور پیش بینی کرد که از نظر امکانات هم بهتر از Z2 ظاهر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • golpesar73
    golpesar73 | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    سرنوشتش مثل لیمُو و میگوٌ و باداست، به تجربه سامسونگ نشون داده که اصلا توسعه دهنده ی مادر خوبی نیست و نیاز های توسعه دهنده رو خوب درک نمیکنه و اصولا هیچوقت میزبان جذابی نبوده، از طرفی پروژه های مشترک مثل میگو مشکلات عدیده ای دارن به خاطر شراکتی بودنشون که توسعه شون رو کند و مومی میکنه، دقیقا همون مشکلاتی که باعث شد نوکیا با تمام مزایای میگو رهاش کنه جز به جز در جریان تایزن هم وجود داره، مورد سوم کم شدن حامیان اون هست که الان از میگوٌ هم کمترن!!!
    چهارم هدف گذاری سامسونگ و اینتل و بنیاد لینوکس با هم همخونی نداره و حتی در خود سامسونگ هم در تمام محصولات با یک هدف دنبال نمیشن،
    کلا هم وقتی شما سیستم عاملی رو برای بازار های رده پایین درنظر میگیری و تامین کننده تمام نرمافزار های اولیه اش خودت میشی، و حتی تمام برنامه های استور رو خودت و تولید کننده های بی کیفیت شرقی و چینی به عهده میگیری و در واقع یه تبل تو خالی عرضه میکنی و ازونورم متکی به برنامه های اندروید نشون میدی خودتو مسلما هیچ پیشرفتی از جهت توسعه دهنده ها حاصل نمیشه!!!!

مطالب پیشنهادی