ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور کیم جونگ اون در المپیک 2016؛ آیا رهبر کره شمالی به ریو سفر کرده؟

کره شمالی را از بسیاری جهات می توان یکی از کشورهای پر حاشیه جهان به شمار آورد، مثلاً اینکه نظارت دقیق و ویژه ای بر ورزشکارانش اعمال می کند و همان طور که اطلاع دارید، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

کره شمالی را از بسیاری جهات می توان یکی از کشورهای پر حاشیه جهان به شمار آورد، مثلاً اینکه نظارت دقیق و ویژه ای بر ورزشکارانش اعمال می کند و همان طور که اطلاع دارید، موبایل های هدیه سامسونگ برای ورزشکاران این کشور حاضر در رقابت های ریو 2016 در بین راه ناپدید شده و به دست آنها نرسیده.

در همین رابطه تماشاگران اظهار داشته اند چندین بار «کیم جونگ اون» را در ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات مشاهده کرده اند، اما حتی خود ورزشکاران این کشور نیز چنین ادعایی را باور ندارند و احتمال می دهند بیننده خطای دید داشته.

با این حال، اگرچه شاید پای رهبر کره شمالی به بازی های المپیک باز نشده باشد، اما قطعاً بدل اصلی او که فردی استرالیایی-هنگ کنگی با نام مستعار «هاوارد» است، چنین افتخاری را کسب کرده و در رقابت های دو و میدانی در محل ورزشگاه ها حضور یافته، ضمن اینکه مورد توجه عکاسان و تماشاگران نیز قرار گرفته.

این شخص همچنین در مراسمات مختلف با طرفداران و ورزشکاران عکس گرفته و حتی در جشن اختتامیه نیز در کنار دختران شایسته آمریکای جنوبی دیده شده، که البته اقدامی درخور شخصیت «کیم جونگ اون» به شمار نمی آید.

rio_north_korea_kim_jung_un_1

گفتنی است تقلید چهره افراد مشهور در بازی های المپیک چیز تازه ای نیست و اشخاص زیادی در حمایت از کشورشان با لباس های ویژه در مراسمات ظاهر می شوند، اما شبیه سازی رهبران سرشناس جهان در چنین رویدادهایی تاکنون سابقه نداشته.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ورزشکاران کره شمالی در بازی های ریو موفق به کسب 7 مدال شدند، که بهترین عملکرد آنها از سال 1992 یعنی المپیک شهر بارسلون به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • radi
    radi | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    الآن دقیقاً ربط این مطلب به مسائل روز دنیای تکنولوژی چیه؟
    میتونین تعداد مطالب رو کمتر کنین اما کیفیت رو حفظ کنین. واقعاً مجبور نیستین هر دری وری رو به عنوان مقاله به خوردِ مخاطبتون بدین. ? ?

    • بهداد
      بهداد | ۱ شهریور ۱۳۹۵

      بخواب بابا

      • آقا مصطفی
        آقا مصطفی | ۵ شهریور ۱۳۹۵

        الان خوابیده تو بیا بیدارش کن

مطالب پیشنهادی