ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قیمت اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس سونی افزایش خواهد یافت

بنابر اعلام رسمی کمپانی سونی، اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس برای پلتفرم های پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و کنسول دستی ویتا، از تاریخ 22 سپتامبر (1 مهرماه) با افزایش قیمت مواجه خواهد شد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

بنابر اعلام رسمی کمپانی سونی، اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس برای پلتفرم های پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و کنسول دستی ویتا، از تاریخ 22 سپتامبر (1 مهرماه) با افزایش قیمت مواجه خواهد شد و برای خرید اشتراک یکساله آن، باید مبلغ 60 دلار را به جای 50 دلار سابق پرداخت.

سونی می گوید که تغییر قیمت، تاثیری در اشتراک های فعلی پلی استیشن پلاس نخواهد داشت؛ بنابراین تا پیش از تاریخ مقرر، همچنان می توان اشتراک یکساله سرویس مورد بحث را خریداری کرد و تا 12 ماه آینده، با افزایش قیمت 10 دلاری مواجه نشد.

برای آن دسته از خونندگانی که با پلی استیشن پلاس و عملکرد آن آشنایی ندارند باید گفت که سونی با این سرویس، امکان تجربه بخش چندنفره بازی های مختلف را روی پلتفرم خود به ارمغان می آورد و در کنار آن، هر ماه چند بازی را به صورت رایگان در اختیار مشتکرین قرار می دهد. تمام این عناوین رایگان نیز تا زمانی که اشتراک تان تمدید شده باشد، قابل بازی هستند و محدود به همان ماه نمی شوند.

در حال حاضر که در ماه آگوست میلادی به سر می بریم، دارندگان کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 می توانند دو بازی Tricky Towers و Rebel Galaxy را به صورت رایگان دریافت کنند. مثل همیشه خریداران پلی استیشن 3 هم از یاد نرفته اند و دو بازی Yakuza 5 و Retro/Grade در اختیار آنان قرار گرفته و دوست داران پلی استیشن ویتا هم می توانند از تجربه دو بازی Patapon 3 و Ultratron لذت ببرند.

ناگفته نماند که افزایش قیمت صرفاً به اشتراک یکساله پلی استیشن پلاس محدود نبوده و اشتراک سه ماهه این سرویس هم از 18 دلار به 25 دلار خواهد رسید. با این همه، اشتراک یک ماهه کماکان با قیمت 10 دلار فروخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی