ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیام رسان Allo دارای جستجوگر داخلی، پیام های محو شونده و مکالمات رمزنگاری شده خواهد بود

به نظر می رسد که نسخه نهایی پیام رسان Allo گوگل در زمان انتشار از قابلیت هایی مثل امکان ارسال پیام های محو شونده، مکالمات رمزنگاری شده و جستجوگر داخلی برخوردار خواهد بود. در حالی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

به نظر می رسد که نسخه نهایی پیام رسان Allo گوگل در زمان انتشار از قابلیت هایی مثل امکان ارسال پیام های محو شونده، مکالمات رمزنگاری شده و جستجوگر داخلی برخوردار خواهد بود.

در حالی که کلیه مکالمات Allo به شکل دو سویه رمزنگاری می شوند، کاربران آن می توانند از حالت چت مخفی هم برای اشتراک گذاری پیام های موقتی بین همدیگر استفاده کنند. بسته به میزان محرمانه بودن محتوا، Allo به کاربرانش اجازه می دهد تا مدت زمان انقضای این پیام ها را از 5 ثانیه تا یک ساعت، یک روز و حتی یک هفته در نظر بگیرند.

Allo 2-w600

این گزینه به سادگی می تواند توسط طرفین مکالمه غیر فعال گردد. ضمنا از محیط چت مخفی به هیچ عنوان نمی توان اسکرین شات تهیه کرد یا این که صفحه را با قابلیت Now on Tap اندروید به اشتراک گذاشت. قابلیت پیام های محو شونده در نسخه پیش نمایش فعلی Allo هنوز به گزینه تایمر مجهر نشده، اما امید می رود که گوگل آن را در نسخه نهایی اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار بدهد.

پیام رسان Allo به غیر از امنیت و حریم شخصی، از منظر جستجو هم دارای امکانات قدرتمندی است. Allo از یک موتور جستجوی یکپارچه درون برنامه ای بهره می برد که با آن می توان درست مثل نوار جستجوی جیمیل، به جستجوی کلیدواژه ها در متن کلیه مکالمات انجام گرفته در اپلیکیشن پرداخت.

Allo 3-w600

طبق اسکرین شات های منتشر شده از این قابلیت توسط اندروید پلیس، به نظر می رسد که نتایج این جستجوگر داخلی تنها محدود به چت های کاربران نیست، بلکه می تواند در پاسخ ها و پیشنهادات Google Assistant هم به دنبال نتایج مرتبط بگردد. ضمنا همانطور که روز یکشنبه به اطلاعتان رساندیم، استفاده کنندگان از Allo قادر به حذف پیام های ارسالی و دریافتی در مکالمه هم هستند.

گوگل در کنفرانس I/O امسال اعلام کرد که Allo تابستان سال جاری منتشر می شود. از آنجا که تاریخ عرضه مشخصی برای این اپلیکیشن اعلام نشده، احتمالا زمان زیادی تا دسترسی به نسخه نهایی این اپلیکیشن باقی نمانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    چرا نمیاد پس؟!!!
    اندروید نوگت هم اومد ولی این همراهش نبود

مطالب پیشنهادی