ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۶۰ درصد خدمات دولت به صورت الکترونیکی از سوی دفاتر پیشخوان ارائه خواهد شد

جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور در دومین همایش زیرساخت و فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری شهر هوشمند با بیان اینکه دولت برنامه ی دولت الکترونیکی را در سال ۹۳ به تصویب رسانده و قرار است آن را تا ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور در دومین همایش زیرساخت و فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری شهر هوشمند با بیان اینکه دولت برنامه ی دولت الکترونیکی را در سال ۹۳ به تصویب رسانده و قرار است آن را تا پایان سال ۹۶ اجرایی کند، گفته است: «پروژه‌ های مشخصی در این زمینه تعریف شده که بخش خصوصی می‌ تواند در این پروژه‌ ها سرمایه‌ گذاری کرده و مشارکت کند».

انصاری در ادامه افزوده است: «پروژه ی الکترونیکی کردن خدمات اداری با تأکید بر اطلاع‌ رسانی الکترونیکی یکی از این پروژه‌ هاست که در کل دستگاه‌ های اجرایی کشور پیاده می‌ شود و قرار است این پروژه تا پایان سال ۹۶ به طور کامل اجرایی شود».

وی ایجاد و توسعه ی شبکه ی ملی اطلاعات را یکی دیگر از پروژه‌ های مهم دولت دانسته و گفته است: «در زمینه ی ارائه ی خدمات الکترونیکی به شهروندان که عمده ی این خدمات هم در شهرداری‌ ها ارائه می‌ شود، دولت برنامه‌ ریزی کرده و بر اساس هدف برنامه ۶۰ درصد خدمات تا پایان سال ۹۶ به صورت الکترونیکی به مردم ارائه خواهد شد».

انصاری گفته است: «رئیس جمهور در سخنرانی اخیرشان در اجلاس بین‌ المللی شهرداران اعلام کردند که دولت برای توسعه ی شهر الکترونیکی تلاش خواهد کرد و بخش خصوصی باید مشارکتی جدی در این حوزه داشته باشد».

وی درباره ی تفاوت شهر الکترونیکی و شهر هوشمند افزوده است: در شهر الکترونیکی موضوع زیرساخت و سیستم‌ های ارتباطی یک هدف است، در حالی که در شهر هوشمند این موارد وجود داشته و به عنوان یک ابزار مورد استفاده قرار می‌ گیرند. بنابراین با توجه به اینکه هنوز با استقرار کامل زیرساخت‌ ها فاصله داریم، باید در درجه ی نخست برای رسیدن به شهر الکترونیکی بکوشیم».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    ایشالله این میزان درصد به بالای 80برسه که کلا راحت شیم. مرسی

مطالب پیشنهادی