ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

با نوآوری های ایسوس در گیمزکام با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی آشنا شوید

کمپانی ایسوس که تبحر خاصی در حوزه گیمینگ و معرفی تجهیزات ویژه برای طرفداران سرسخت بازی های رایانه ای دارد، فناوری چاپ سه بعدی را با صنعت گیمینگ ترکیب کرده و حاصل این نوآوری را ...

تیم دیجیاتو
نوشته شده توسط تیم دیجیاتو | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۳

کمپانی ایسوس که تبحر خاصی در حوزه گیمینگ و معرفی تجهیزات ویژه برای طرفداران سرسخت بازی های رایانه ای دارد، فناوری چاپ سه بعدی را با صنعت گیمینگ ترکیب کرده و حاصل این نوآوری را در نمایشگاه گیمزکام امسال رونمایی نموده است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع، پیشنهاد می کنیم بیانیه خبری رسمی کمپانی ایسوس در این زمینه را در ادامه مطالعه کنید:

آخرین دستاورد ایسوس در راهکار چاپ سه بعدی و نورپردازی Aura در نمایشگاه Gamescom

ایسوس در نمایشگاه Gamescom امسال، با همکاری Case Modder های مختلف و پروژه سازگاری قطعات با چاپ سه بعدی و نورپردازی Aura، ظاهر قطعات را برای کسانی که خواهان سیستمی متفاوت هستند به نمایش گذاشت.

در غرفه ROG یک کیس که توسط Alexander Hede طراحی شده بود قرار داشت که چاپ سه بعدی، خنک کننده آبی و نورپردازی Aura در آن استفاده شده بود و ظاهری متفاوت و جذاب از قطعات ایسوس به نمایش گذاشته شده بود.

ROG 3DMod-Join the Aura Republic with 3D-printed radiator fan shroud

گیمرهای معمولی می توانند با پروژه چاپ سه بعدی و اندکی خلاقیت برخی از قطعات را به دلخواه خود و خیلی آسان تغییر دهند و در بخش هایی مثل ورودی/خروجی ها، روی چیپست، رابط SLI Bridge یا حتی کل خنک کننده، کارت گرافیک های سری ROG STRIX را به دلخواه خود شخصی سازی کنند.

Join the Aura Republic

کیس ROG 3DMod که از خنک کننده آبی و نورپردازی Aure RGB بهره می برد با چاپ سه بعدی طراحی شده است. تمام قسمت های نورانی آن نیز با جلوه بصری Aura با کل قطعات به کار رفته، همگام سازی شده است به این معنی که جلوه های رنگی همه بخش ها می تواند با هم یکی باشد. همچنین تیم Case Modder برای پوشش رادیاتور و فن گریل ها، کابل های مادربورد و کارت گرافیک از چاپ سه بعدی استفاده کرده است.

ROG 3DMod_Join the Aura Republic_2D

چاپ سه بعدی در بخش های مختلف

مادربورد Z170-Pro Gaming /Aura را می توان در بخش هایی مثل نگه دارنده فن M.2، کاور ورودی/خروجی های قسمت بالای مادربورد و رم ها با چاپ سه بعدی تغییر شکل داد.

امکان شخصی سازی برای SLI bridge مادربوردها هم به سادگی قابل دسترس است و در کارت گرافیک های ROG STRIX نیز شما می توانید تغییراتی کلی را اعمال کنید تا ظاهر قطعات با سیستم های معمولی دیگر تفاوت داشته باشد و به اصطلاح منحصر به خودتان باشد.

3D-printed ROG SLI bridge cover

در تجهیزات مخصوص بازی مانند ماوس ROG Spatha و ROG Claymore هم با چاپ سه بعدی می توانید تغییرات خاص را اعمال کنید. به دلیل امکان جدا شدن کلیدهای کیبورد، با چاپ سه بعدی می توان شکل دلخواه را برای قسمت روی کلید ها طراحی کرد. قسمت سمت راست ماوس Spatha نیز با این ویژگی سازگار است و شما می توانید بر حسب نیاز خود استراحتگاه انگشت را تغییر شکل و حالت دهید.

ROG Claymore with 3D-printed protective cover and signature ROG keycap ROG Spatha with 3D-printed side panel_comparision

در انجمن ROG سایت ایسوس، شما می توانید به نقشه های چاپ سه بعدی دسترسی داشته باشید یا طرح و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. جهت دریافت فایل های آماده چاپ سه بعدی و ایده های خلاقانه کاربران انجمن به می توانید به یکی از دو پیوند زیر مراجعه کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی