ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Instapaper توسط پینترست خریداری شد

اپلیکیشن Instapaper گذشته پر فراز و نشیبی داشته است. این اپ یکی از اولین محصولات نرم افزاری ذخیره دیتا برای مطالعه آفلاین محسوب می شد که در اوایل عرضه توانست طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

اپلیکیشن Instapaper گذشته پر فراز و نشیبی داشته است. این اپ یکی از اولین محصولات نرم افزاری ذخیره دیتا برای مطالعه آفلاین محسوب می شد که در اوایل عرضه توانست طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند، اما اندکی بعد و به تدریج از گردونه رقابت اپلیکیشن های مشابه خود خارج شد. با این وجود، همچنان توانست جامعه کاربران وفادار خود را طی این سال ها حفظ کند.

پینترست هم در گردآوری جامعه ای از کاربران وفادار رویه ای مشابه اینستاپیپر را در پیش گرفت، اما در این راه با مشکلاتی مواجه شد، چرا که بسیاری از مردم هدف اصلی این سرویس را درک نمی کردند.

بسیاری بر این باورند که پینترست یک شبکه اجتماعی مختص زنان است، چرا که بخش بزرگی از فعالیت ها در آن پیرامون موضوعاتی مثل طراحی، مد و لباس، آرایش، صنایع دستی و آشپزی انجام می گیرد. اما پینترست اساسا سرویسی برای بوکمارک و ذخیره تصاویر و البته هنرهایی که به آن ها اشاره کردیم محسوب می شود. حالا به نظر می رسد که سرویس یاد شده قصد آن کرده تا ذخیره و بوکمارک نوشته ها را هم به دایره فعالیت های خود اضافه کند.

برای رسیدن به این مقصود، پینترست به تازگی اپلیکیشن اینستاپیپر را خریداری کرده است. با این اقدام، اینستاپیپر که سه سال پیش توسط کمپانی بتا ورکز خریداری شده بود مجددا دارای مالک جدیدی شده است. تیم سازنده این اپلیکیشن در مورد تعامل سرویس خود با پینترست اعلام کرده که حالا هر دو سرویس به کاربران اجازه می دهند تا "محتوای جالب وب را کشف، ذخیره و تجربه نمایند."

در حالی که اینستاپیپر همچنان هویت مستقل خود به عنوان یک اپ شخص ثالث را حفظ می کند، در عین حال قابلیت های ویژه خود را به پلتفرم پینترست آورده و در آن آزمایش خواهد کرد. با وجود آنکه جزئیات این همکاری هنوز در اختیار رسانه ها قرار نگرفته، اما مطمئنا تماشای عملکرد این دو سرویس پس از ترکیب در آینده موضوع بسیار جالبی برای کاربران خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Soheil
    Soheil | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    به شخصه از Instapaper خیلی استفاده میکنم. ساده و کارا.

مطالب پیشنهادی