ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Prisma دیگر برای پردازش تصاویر به اینترنت وابسته نیست

اپلیکیشن Prisma، ویرایشگر عکسی که از یک الگوریتم هوش مصنوعی برای اعمال فیلترهای منحصر به فرد خود روی تصاویر استفاده می کند، امروز بروزرسانی بزرگی دریافت کرده است.نسخه iOS پریزما حالا می تواند بدون نیاز به اینترنت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

اپلیکیشن Prisma، ویرایشگر عکسی که از یک الگوریتم هوش مصنوعی برای اعمال فیلترهای منحصر به فرد خود روی تصاویر استفاده می کند، امروز بروزرسانی بزرگی دریافت کرده است.نسخه iOS پریزما حالا می تواند بدون نیاز به اینترنت و در حالت آفلاین هم تصاویر را پردازش کند.

با این قابلیت نه تنها وابستگی پریزما به اینترنت کاملا از میان برداشته شده، بلکه زمان انتظار برای اعمال فیلترها هم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. نکته خوب دیگر این که از این پس شاهد پیام تکمیل ظرفیت سرورهای اپلیکیشن هم نخواهید بود.

البته باید بدانید که این بروزرسانی شامل تمام فیلترهای پریزما نشده، اما حداقل برای قطع کامل وابستگی اپلیکیشن از اینترنت شروع خوبی به حساب می آید. تیم توسعه دهنده روس پریزما در خصوص این بروزرسانی می گوید: "حالا که توانسته ایم شبکه های عصبی را به اسمارت فون ها بیاوریم، در آینده فضای کافی در سرورها برای اجرای ویدئوها را در اختیار داریم."

تیم Prisma Labs وعده داده که با انجام این بروزرسانی، زمان پردازش تصاویر به 5 ثانیه در آیفون 6S و 6S پلاس و اندکی بیشتر در خانواده آیفون 6 کاهش خواهد یافت. وقتی که در مورد مصرف باتری دستگاه در این حالت سوال شد، تیم پریزما اعلام کرد که در پردازش آفلاین تفاوتی چندان قابل توجهی با حالت متصل به اینترنت مشاهده نخواهید کرد.

نسخه جدید پریزما برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید. شایان ذکر است که همین بروزرسانی قرار است که در آینده نزدیک (احتمالا هفته بعدی) برای پلتفرم اندروید نیز منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    حالا که مسابقه عکاسی تموم شده پریسما این کار رو کرده .

  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    چیز باحالیه?

  • arman2oo6
    arman2oo6 | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    الان از ٣٥ تا فيلتر ، ١٦ تاش افلاينن ، كافيه اين ١٦ فيلتر رو پشت سر هم روي يك عكس اعمال كنيد و بعد متوجه ميشيد كه گوشي گرم ميشه و اين يا از بهينه نبودن برنامه ست يا الگوريتم هاي هوش مصنوعي سنگين برنامه ، مورد دوم محتمل تره اخه چند وقت پيش شركت سازنده ادعا كرده بود كه گوشي هاي هوشمند هنوز فاقد قدرت كافي براي اجراي الگوريتم هاي هوش مصنوعي برنامه هستن ، محض اطلاع كه اعمال هر كدوم ازين فيلترها در ipad air 2 حدود 3.2 ثانيه طول ميكشه

    • milad1372
      milad1372 | ۳ شهریور ۱۳۹۵

      احتمالا بخاطر الگوریتم های هوش مصنوعیش باشه...قاعدتا باید سنگین باشه الگوریتم هاش

  • mostoul_bm
    mostoul_bm | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    خیلی هم خوب ، من به خاطر همین اتصال نت زیاد استفاده نکردم ازش ، حالا که آفلاین میشه استفاده کرد ارزشش بیشتره

مطالب پیشنهادی