ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از همین حالا پشتیبانی از اپ Intune را در اندروید نوقا آغاز کرده است

تیم Intune مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که پشتیبانی از سرویس های این ابزار از روز نخست عرضه اندروید 7.0 نوقا آغاز شده اند. از آن جایی که اولین نسخه پیش نمایش اندروید N در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۰

تیم Intune مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که پشتیبانی از سرویس های این ابزار از روز نخست عرضه اندروید 7.0 نوقا آغاز شده اند. از آن جایی که اولین نسخه پیش نمایش اندروید N در ماه مارس گذشته عرضه شد، تیم Intune توانسته ابزار مدیریت دسکتاپ و موبایل های هوشمند ابری خود را با آن سازگاری داده و پشتیبانی را از اولین روز عرضه آخرین سیستم عامل اهالی مانتن ویو آغاز نماید.

حالا که اندروید 7.0 نوقا به صورت رسمی روی موبایل های نکسوس عرضه شده، افرادی که سیستم عامل موبایل خود را به آخرین نسخه ارتقا دهند یا در آینده دستگاهی خریداری کنند که اندروید 7.0 به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است، می توانند از قابلیت های مدیریت اپ و دستگاه Intune مایکروسافت بهره ببرند.

با این همه، در صورتی که تا به امروز برای مدتی طولانی از Intune استفاده کرده اید، بد نیست بدانید که قابلیت بازیابی کلمه عبور به صورت کامل از نسخه مخصوص اندروید 7.0 نوقا حذف شده زیرا گوگل ویژگی های مربوط به آن را در سیستم عامل خود قرار نداده است. بنابراین در صورتی که هنگام بازیابی رمز عبور از راه دور، پیام خطایی از کنسول Intune دریافت نمودید باید در جریان باشید که مشکل از سوی گوگل بوده و ارتباطی به مایکروسافت ندارد.

اگرچه این قابلیت هنوز در آخرین نسخه از Intune قابل مشاهده است اما با آپدیت های بعدی به صورت کامل ناپدید خواهد شد چون دیگر هیچ کارایی خاصی ندارد. ضمناً ناگفته نماند که برای استفاده از Intune روی دستگاه های مجهز به اندروید 7.0 نوقا به آخرین ورژن از اپ Company Portal نیاز خواهید داشت.

توجه مایکروسافت به تمام مسائل مربوط به اندروید نشان می دهد که کمپانی ردموندی در تلاش است تا جزء اولین توسعه دهندگانی باشد که جدیدترین به روزرسانی ها را در اختیار مشتریانش می گذارد و به بیشترین تعداد ممکن از مخاطبان دسترسی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    Intune؟ واقعا اسمش برای شما هم آشنا به نظر نمیرسه؟ خیلی آشنا؟ خیلی خیلی آشنا...در حدی که یه حرف کم و زیاد کنی برسی به iTunes...واقعا لازم بود مایکروسافت اسم برنامه اش رو اینقدر شبیه به برنامه Apple بذاره؟... من دیگه حرفی ندارم.

مطالب پیشنهادی