ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موسس اپل چندان موافق حذف شدن درگاه هدفون از آیفون نیست

چندین ماه است که شایعه حذف شدن درگاه هدفون از آیفون ۷ نقل محافل تکنولوژیک شده و در حال حاضر تصور می شود که اپل می خواهد آیفون بعدی اش را با نوعی EarPod ارائه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

چندین ماه است که شایعه حذف شدن درگاه هدفون از آیفون ۷ نقل محافل تکنولوژیک شده و در حال حاضر تصور می شود که اپل می خواهد آیفون بعدی اش را با نوعی EarPod ارائه دهد که از اتصال بلوتوث برخوردار است.

از طرفی، برخی منابع دیگر اذعان دارند که این محصول با گونه ای EarPods از راه می رسد که به درگاه «لایتنینگ» متصل خواهد شد و اپل این درگاه را برای اتصال هدفون ها در نظر گرفته است.

همین مسئله باعث شده تا یکی از موسسین و طراح اولین کامپیوتر اپل، آقای «استیو وزنیاک» به سیاست اپل واکنش نشان داده و عنوان نماید که برای پخش موسیقی، بلوتوث گزینه مناسبی نیست و باعث می شود تا کیفیت صدا در مقایسه با اتصال با کابل، به شکلی کاملا ساده ارائه شود.

وی در همین رابطه می گوید:‌ «از بلوتوث استفاده نخواهم کرد. از ارتباط بی سیم خوشم نمی آید. در خودرو این گزینه را دارم که به سیستم بلوتوث متصل شوم و یا موسیقی را به استفاده از کابل و سیم پخش کنم. بلوتوث در مقایسه با کابل کیفیت ساده تری ارائه می دهد.»

وی در ادامه نیز خبر می دهد که در صورت بهره گیری از آیفون بعدی، احتمالاً با استفاده از مبدل باز هم با استفاده از کابل به نوای موسیقی گوش خواهد داد: «در حال حاضر از هدفونی سفارشی استفاده می کنم که اندازه اش دقیقاً برای گوش خودم طراحی شده. حتی می توانم با وجود آنها به راحتی بخوابم. این هدفون با استفاده از کابل و جک ۳.۵ میلیمتری به دستگاه وصل می شود و برای استفاده از آنها در نهایت مجبور می شوم به سراغ مبدل بروم.»

وزنیاک در ادامه می گوید: «اگر نسخه ای تازه از بلوتوث توسط اپل مورد استفاده قرار گیرد که از پهنای باند بالاتر و کیفیت بیشتری برخوردار باشد، آن زمان است که می توانم به سراغش بروم. خواهیم دید. اپل به خوبی می داند که چگونه تکنولوژی را به سمت آینده براند و من هم آن را دنبال خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pine
    pine | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    اینکه جک هدفون چه شکلیه مهم نیست.اینکه که همزمان نمیتونی هم گوشی رو شارژ کنی هم هدفون استفاده کنی مسخره ترین چیزه

  • parsa zarei
    parsa zarei | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    به نظرم برداشتن جک هدفون از آیفون کار جالبی نیست...

    • omid
      omid | ۳ شهریور ۱۳۹۵

      ?

مطالب پیشنهادی