ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو موبایل های اقتصادی U10 و U20 را معرفی کرد

شرکت چینی میزو امروز از دو تلفن هوشمند U10 و U20 رونمایی به عمل آورده است؛ تلفن های هوشمندی که بر اساس قیمت، می توان آنها را در دسته "اقتصادی ها" قرار داد اما پس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

شرکت چینی میزو امروز از دو تلفن هوشمند U10 و U20 رونمایی به عمل آورده است؛ تلفن های هوشمندی که بر اساس قیمت، می توان آنها را در دسته "اقتصادی ها" قرار داد اما پس از نگاهی به مشخصات سخت افزاری، می توانید آنها را در دسته "میان رده ها" نیز قرار دهید.

U10 موبایلی با صفحه نمایش ۵ اینچی از کشور چین است که به پردازنده ای ۸ هسته ای مجهز شده؛ این پردازنده در قلب چیپستی جای گرفته که نام و نشانی از آن نمی توان یافت. موبایل مورد بحث دو نسخه دارد که مدل اول آن با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی عرضه می شود و قیمتی ۱۵۰ دلاری دارد.

نسخه ای دیگر، ۳ گیگابایت حافظه رم و از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و قیمت آن تنها ۱۵ دلار گران تر است.

U10 از دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره گرفته و به یک باتری ۲۷۶۰ میلی آمپری نیز مجهز شده. این موبایل ۱۵۰ دلاری همچنین از سنسور بیومتریک اثرانگشت نیز بهره می برد و سیستم عاملی که در آن به دست کاربر می رسد، YunOS، ساخته شرکت علی بابا است که بر بستر پلتفرم متن باز اندروید توسعه یافته.

اما U20 نمونه ای بزرگتر از همان U10 بوده و نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد. تمام مشخصات فنی آن با محصول قبلی یکی بوده اما شرکت میزو از فضایی که در اختیار داشته، استفاده ای بهتر نموده و یک باتری ۳۲۶۰ میلی آمپری در U20 قرار داده است.

U20 اندکی از مدل قبلی گران تر است و با قیمت های ۱۶۵ و ۱۹۵ دلار در هفته آینده عرضه خواهد شد. هر دو موبایل از ارتباط 4G پشتیبانی کرده و در رنگ های مشکی، طلایی و رُزگلد در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    اقتصادی یا آشغال؟؟!!!

  • mohammad
    mohammad | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    قیمتش با توجه به امکاناتش عالیه،،،

مطالب پیشنهادی