ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پس از آیفون ۷، اپل به سراغ ارائه موبایل های خمیده و تاشو می رود

برنامه اپل مبنی بر استفاده از نمایشگر آیفون با پنل OLED در آینده ای نه چندان دور، بر کسی پوشیده نیست ولی امروز «Nikkei» گزارش می دهد که «در سال ۲۰۱۹، اپل دست به معرفی آیفونی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

برنامه اپل مبنی بر استفاده از نمایشگر آیفون با پنل OLED در آینده ای نه چندان دور، بر کسی پوشیده نیست ولی امروز «Nikkei» گزارش می دهد که «در سال ۲۰۱۹، اپل دست به معرفی آیفونی تاشو خواهد زد که می توان آن را به آیپد تبدیل کرد.»

منبع یاد شده از سوی دیگر خبر می دهد که در سال آینده، سامسونگ قادر به تامین کل پنل های OLED مورد نیاز اپل برای تولید آیفون هایش نخواهد بود.

galaxy-s7-edge-partial-edit-1200x283

اینطور که Nikkei خبر می دهد، در سال ۲۰۱۷ اپل تصمیم دارد یک نمونه آیفون با صفحه نمایش خمیده ارائه دهد و در سال ۲۰۱۸، تعداد گونه های آیفون که به این نوع نمایشگر مجهز هستند افرایش خواهد یافت. در سال ۲۰۱۹ نیز کمپانی مورد بحث تصمیم به ارائه تلفن هوشمندی تاشو دارد.

این منبع می نویسد: «در صورتی که LG Display و Japan Display بتوانند خواسته های اپل را برآورده کنند، اهالی کوپرتینو قادر خواهند بود تا در سال ۲۰۱۸ آیفون هایی با طراحی مبتکرانه تر تولید نمایند. در همین راستا شاید آیفون در سال ۲۰۱۸ با پنل نمایشگری ارائه شود که از هر چهار طرف خمیده است و به طور کلی نمی توان اثری از کلید فیزیکی هوم نیز در آن یافت.»

در نهایت گزارش مورد بحث با ارائه این خبر به پایان می رسد که در سال ۲۰۱۹، آیفون ها تاشو می شوند: «اپل موبایلی ۴.۷ اینچی تولید خواهد کرد که می تواند تبدیل به یک آیپد مینی شود. نسخه دیگر، یک موبایل ۵.۵ اینچی است که قادر به تبدیل شدن به یک آیپد کامل است.»

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • james james
    james james | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    وقتی که اپل به تقلید ازسامسونگ می پردازد ...

    • AMD Co
      AMD Co | ۳ شهریور ۱۳۹۵

      به نظرم تقلید خوبه!!
      باعث میشه شرکت یه تکنولوژی رو بهبود بدن
      و به نفع من و شما که مصرف کننده باشیم میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی