ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مدیر یک شرکت ماهواره ای را برای پروژه لون به استخدام خود در می آورد

تیم پروژه ی Loon مدتی است فناوری خود را در نقاط مختلف دنیا با موفقیت آزمایش کرده، اما هنوز محصولش را به صورت تجاری عرضه نکرده است. اما نیروی تازه ی شرکت گوگل می تواند ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

تیم پروژه ی Loon مدتی است فناوری خود را در نقاط مختلف دنیا با موفقیت آزمایش کرده، اما هنوز محصولش را به صورت تجاری عرضه نکرده است. اما نیروی تازه ی شرکت گوگل می تواند اوضاع را تغییر دهد. این غول فناوری، مدیر Viasat یعنی تام مور را برای بر عهده گرفتن سمت مدیرکلی تیم لون از اواسط سپتامبر، برگزیده است. مور پیش از این با خریداری شدن شرکتش از سوی Viasat، به این ارائه دهنده ی ارتباطات ماهواره ای پیوسته بود.

اکنون نقش او هدایت تیم لون در مرحله ی بعد و تحقق بخشیدن به عرضه ی تجاری بالون های ارائه دهنده ی اینترنت است.

استرو تلر، مسئول بخش تحقیقاتی و محرمانه ی گوگل یعنی X طی بیانیه ای در این باره گفته است:

لون تحت رهبری کارآفرینانه ی مایک، از یک پروژه ی علمی به یک محصول دوام پذیر رسید و تجربه ی با ارزش تام، در رساندن این محصول به عرصه ی تجاری به ما کمک خواهد کرد.

منظور او از مایک، مدیر سابق این پروژه یعنی Mike Cassidy است که در عین ترک پروژه ی مذکور، برای کمک به دیگر پروژه ها در X باقی خواهد ماند.

گفتنی است این اولین باری نیست که گوگل در تلاش برای تبدیل پروژه های آزمایشی به محصولات تجاری، کسی را با تجربه ی اداره ی شرکت های بزرگ به استخدام خود در می آورد. این شرکت در سال ۲۰۱۵ نیز برای اداره ی بخش اتومبیل های خودران خود به سراغ مدیر سابق فورد و هیوندایی رفت.

البته لازم به ذکر است که گوگل برخی از اعضای کلیدی آن تیم را نیز از دست داد. آنها در حال حاضر برای اوبر کار می کنند و مشغول توسعه ی پروژه ی اتومبیل های اشتراکی این شرکت هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی