ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت Redstone 2 ویندوز 10 از ارتباط وایرلس USB پشتیبانی می کند

مایکروسافت طی چند وقت اخیر در تلاش بوده تا پشتیبانی از تجهیزاتی که از درایورهای رایج بهره می برند را به سیستم عامل جدید خود بیفزاید که از جمله آنها می توان به دستگاه های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

مایکروسافت طی چند وقت اخیر در تلاش بوده تا پشتیبانی از تجهیزاتی که از درایورهای رایج بهره می برند را به سیستم عامل جدید خود بیفزاید که از جمله آنها می توان به دستگاه های بیومتریک مانند اسکنرهای حسگر انگشت یا به اشتراک گذاری ویدیو از طریق استاندارد Miracast اشاره نمود.

حالا یکی از کاربران توییتر با حساب کاربری WalkingCat که معمولاً خبرهای مایکروسافت را پیش از موعد به انتشار می رساند، پی برده که آخرین بیلد اینسایدر آپدیت رد استون 2، شامل درایوری برای MA-USB است.

MA-USB استاندارد جدیدی است که از سوی سازمان USB-IF به ثبت رسیده و به گونه ای طراحی شده تا ضمن بهبود زیرساخت های USB، امکان انتقال اطلاعات به صورت بدون سیم و با سرعت چندین گیگابیت بر ثانیه به دست آید. MA-USB با USB 3.0 ،USB 2.0 و USB 3.1 سازگاری دارد و مشخصات آن امکان برقراری ارتباط میان داک ها و دستگاه های وایرلس را از طریق پروتوکول USB فراهم می آورد.

در حال حاضر انتظار می رود که به روزرسانی رد استون 2 ویندوز 10، بیشتر روی بهبود سیستم عامل اخیر اهالی ردموند در پلتفرم موبایل متمرکز باشد و در سه ماهه دوم سال آتی میلادی، نسخه نهایی آن عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی