ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست سقوط دیجیاتو: Sony Xperia X

تنوع تلفن های هوشمند موجود در بازار نفسگیر است و تقریباً به هر نوع طراحی یا جنس بدنه علاقه داشته باشید، می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر بدنه ی فلزی می ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۰۰

تنوع تلفن های هوشمند موجود در بازار نفسگیر است و تقریباً به هر نوع طراحی یا جنس بدنه علاقه داشته باشید، می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

اگر بدنه ی فلزی می خواهید، آیفون های اخیر از جمله انتخاب های شما هستند و سونی تولید کننده ی دیگری است که تاکنون بسیاری از پرچمداران خود را با بدنه ی شیشه ای ساخته است، از جمله Xperia Z3، که پیشتر تست سقوط آن را در دیجیاتو مشاهده کردید.

چه سادگی ظاهری و مینیمال بودن طراحی تلفن های هوشمند سونی با ذائقه ی شما مطابق باشد یا نه، در هر حال تردیدی وجود ندارد که بدنه ی شیشه ای، در برابر ضربه نسبت به فلز یا پلاستیک آسیب پذیر تر است.

اگر به دلیل احتمال شکسته شدن شیشه به استفاده از آن تمایل کمتری دارید، خبر خوش اینکه سونی مدتی پیش به دلیل برخی مشکلات موجود، طراحی تلفن های هوشمند خود را دستخوش تغییر کرد و 3 موبایل تازه روانه ی بازار ساخت که در تولید آنها به جای شیشه، فلز و پلاستیک مورد استفاده قرار گرفته بود.

یکی از این محصولات Xperia X نام دارد که جایی بین دو موبایل دیگر قرار می گیرد و از بدنه ی فلزی برخوردار است؛ تلفن هوشمندی که پیشتر بررسی کامل محصول را در دیجیاتو مطالعه کردید.

حالا از شما دعوت می کنیم در ادامه، ویدیوی تست سقوط این محصول را نیز مشاهده کنید تا نگاهی دقیق تر داشته باشیم به میزان استحکام دستگاه و تاثیر جایگزین کردن شیشه با فلز در دنیای واقعی.

همچنین می توانید نسخه ی ۱۰۸۰p این ویدئو را در کانال یوتوب دیجیاتو مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • علیـــــــــــــرضا
    علیـــــــــــــرضا | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    مستر خداییش به جای این کار بیاید این گوشی رو بدید به من ناموسا لا صدتا پتو میپیچم چیزیش نشه
    من حصرت میخورم یه گوشی اینجوری داشته باشم اونوقت یه 1200 نوکیا دارم
    خداییش دعاتون میکنم یا حداقل بدید قسطی بهتون بر گردونم پولشو

  • 2Saman
    2Saman | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    باید روی یه سطح صاف و سخت نظیر سطوح بتونی یا آسفالت تست انجام بشه چون اینجا سطحش سنگ فرشه ضربات نقطه ای به گوشی وارد میکنه و این نوع ضربه قابل استناد نیست

  • سهند عباسپور
    سهند عباسپور | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    نازنین با یه ضربی میزد که تو بازی های بین المللی هم نمیزنن
    راستی دستون چش شده آقای گلستانه؟?

  • Enrique Wolf
    Enrique Wolf | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    از اکثر پرچم دارایی حال حاضر مقاومت بهتری داشت ! . یک تبریکم به سونی بگیم به خاطر کیفیت ساخت بی همتاش ! بعد شکستن صحفه همچنان صحفه بدون مشکل کار میکرد . و در اخرم یک تشکر بکنم از تیم دیجیاتو بابت ویدیو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی