ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت بروزرسانی جدیدی را برای Next Lock Screen منتشر کرد

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های پلتفرم اندروید امکانات شخصی سازی فراوان آن است. از آیکن های پیش فرض تلفن هوشمند خود راضی نیستید؟ کافیست یکی از پکیج های آیکن مورد علاقه ی خود را ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های پلتفرم اندروید امکانات شخصی سازی فراوان آن است. از آیکن های پیش فرض تلفن هوشمند خود راضی نیستید؟ کافیست یکی از پکیج های آیکن مورد علاقه ی خود را دانلود کرده و روی سیستم عامل خود نصب کنید. وضعیت ظاهری چطور؟ آیا از وضعیت ظاهری و رابط کاربری تلفن خود خسته شده اید؟

اندروید سیستم عاملی کاملاً متن باز است و با دانلود و نصب لانچرهای مختلف قادر به تغییر وضعیت ظاهری و رابط کاربری آن خواهید بود. امکانات شخصی سازی فراوان و لذت بخش سیستم عامل اندروید، جزو بهترین قابلیت هایی هستند که ما در یک سیستم عامل با آن مواجه هستیم.

next-lock-screen-aps-w600

همین موارد هستند که موجب محبوب شدن یک سیستم عامل نزد عموم مردم می شوند. یکی از بخش های قابل شخصی سازی پلتفرم اندروید که به نظر می رسد رفته رفته از محبوبیت آن کاسته می شود، قفل صفحه نمایش این سیستم عامل است.

همیشه لانچرهای فراوانی برای اندروید عرضه می شوند، اما این در حالی است که لاک اسکرین های قابل شخصی سازی با ایده های تازه اندک هستند و گزینه های مناسب کمی در بین آن ها برای انتخاب وجود دارد.

Next Lock Screen محصول کمپانی مایکروسافت، فوریه سال 2015 در فروشگاه گوگل پلی منتشر شد و به سادگی توانست لقب محبوب ترین لاک اسکرین را از آن خود کند. کمپانی مایکروسافت در طول سال، به عرضه ی به بروزرسانی های مختلف و رفع اشکال از اپلیکیشن های اندرویدی خود اهمیت فراوانی می دهد.

next-lock-screen-notifications-w600

در همین راستا نکست لاک اسکرین آخرین اپلیکیشنی به شمار می رود که از سوی ساکنان سیاتل به روز رسانی بزرگی را دریافت می کند. مطمئناً پس از انجام این به روزرسانی و مواجه شدن با ظاهری دست نخورده و نسبتاً یکسان با نسخه ی قبل کمی تعجب خواهید کرد. باید بگوییم که این آپدیت بیشتر روی تجربه ی کاربری و بهبود کارایی آن تمرکز دارد.

به عنوان مثال در به روزرسانی جدید، هنگام انتخاب تصاویر پس زمینه ی بینگ، عمر باتری و میزان استفاده از حافظه بهبود یافته است. در کنار این موارد تیم توسعه ی اپلیکیشن با نگاهی باز به استقبال نظرات کاربران رفته و باگ ها و اشکالات گزارش شده توسط آن ها را نیز رفع کرده اند.

next-lock-screen-calendar-w600

شاید بتوان گفت که بزرگترین تغییر در این بروزرسانی مربوط به بخش اعلان ها می شود. پیش از هرچیزی نکست لاک اسکرین به شما اجازه می دهد اعلان هایی که روزانه دریافت می کنید را دسته بندی و مدیریت کنید. به عنوان مثال قادر خواهید بود موقعیت اعلان هایی که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند را مشخص کنید.

علاوه بر این به هنگام گذاشتن تلفن همراه تان در جیب، با آمدن اعلانیه های جدید صفحه ی نمایش روشن نشده و همچنان خاموش باقی می ماند. نسخه ی بروزرسانی رسمی نکست لاک اسکرین v3.7.1 است و همین حالا می توانید آن را از پلی استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • RBM SCGSAJ
    RBM SCGSAJ | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    من تقریبا یک سالی هست با این لاک اسکرین کار میکنم. و قابلیت های خیلی خوبی داره. از لاک اسکرین در پیت خود اندروید خیلی جذاب تره. ولی یه اشکالی داره. به لطف سیستم عامل زباله گوگل وقتی موبایل بالا میاد با هر جفت لاک اسکرین ها بالا میاد. و دو ساعتی طول میکشه تا صفه هوم موبایل و ببینم. و از آنجایی که اندروید فقط از یک هسته پردازنده پشتیبانی میکنه و بقیه هسته ها همه خاموشن ماجرا شنیدنی تر هم میشه.

مطالب پیشنهادی