ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با اکانت های دزدی خداحافظی کنید؛ تایید هویت دو مرحله ای به PSN اضافه شد

یکی از بزرگترین مشکلات سرویس PlayStation Network به امنیت پایین اکانت ها باز می گردد. همین مسئله موجب شده تا سوء استفاده کنندگان اکانت هایی که بازی دارند را هک کرده و با قیمتی به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

یکی از بزرگترین مشکلات سرویس PlayStation Network به امنیت پایین اکانت ها باز می گردد. همین مسئله موجب شده تا سوء استفاده کنندگان اکانت هایی که بازی دارند را هک کرده و با قیمتی به مراتب پایین تر به فروش برسانند. متاسفانه بعضی بازیکن های ایرانی هم از این گونه اکانت ها استقبال خوبی نموده اند.

با این وجود به نظر می رسد باید با اکانت های دزدی به زودی خدافظی کنیم. چون سونی پس از درخواست های فراوان کاربرها، «تایید هویت دو مرحله ای» یا Two Step Verification را به سرویس خود اضافه کرد. بنابراین می توانید شماره تلفن خود را به اکانت افزوده و از آن برای تایید هویت خود استفاده کنید.

بر اساس گفته اکانت توییتر پلی استیشن، Two Step Verification هم اکنون منتشر شده و اگر می خواهید بدانید چگونه از این قابلیت استفاده کنید، کافی است تا به وب سایت پلی استیشن رفته و توضیحات آموزشی را بخوانید.

طبیعتا وجود «تایید هویت دو مرحله ای» به افزایش امنیت اکانت ها کمک شایانی نموده و احتمال دزدی آن ها را کاهش می دهد. بد نیست بدانید مایکروسافت سال ها پیش چنین قابلیتی را به کنسول خود اضافه کرده بود و اقدام دیر هنگام ژاپنی ها تعجب خیلی ها برانگیخته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • EHREZ
    EHREZ | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    خیلی هم عالی . از اول باید این کار رو میکردن .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی