ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از بسته بندی iPhone 6 SE منتشر شد؛ بسته بندی غیر واقعی به نظر می رسد

اخیرا تصاویری منتشر شده که نشان می دهد گویا اپل برای آیفون بعدی خود، شماره 7 را انتخاب نکرده و احتمالا آن را برای آیفون سال 2017 کنار گذاشته است. با توجه به اینکه آیفون ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

اخیرا تصاویری منتشر شده که نشان می دهد گویا اپل برای آیفون بعدی خود، شماره 7 را انتخاب نکرده و احتمالا آن را برای آیفون سال 2017 کنار گذاشته است. با توجه به اینکه آیفون 2017 قرار است در دهمین سالگرد عرضه این تلفن محبوب به بازار بیاید و تغییرات گسترده ای نیز همراه خود دارد، بعید نیست که چنین نامگذاری عجیبی دروغ هم باشد.

بحث های بسیاری در این مورد وجود دارد که این جعبه احتمالا ترکیبی هنرمندانه از جعبه دو تلفن iPhone SE و iPhone 6 است اما تفاوت های بسیاری در نحوه قرارگیری نام دستگاه و SE در مقابل آن وجود دارد.

17992-16028-iphonebox-back-l-w600

در قسمت پشتی دستگاه نیز ظرفیت 64 گیگابایتی ذکر شده که شکل بیضی دور آن طراحی متفاوتی با باقی بخش های بسته بندی دارد. البته این را هم فراموش نکنیم که برخی شایعات از عدم عرضه آیفون 64 گیگابایتی حکایت دارند.

در قسمت پشتی نیز دو بار نام iPhone6 تکرار شده که اگر دقت کنید متوجه چسبیدن عدد 6 به آیفون می شوید. چنین شیوه نامگذاری آن هم روی جعبه رسمی از سوی اپل عجیب به نظر می رسد.

17992-16029-pamphlet-l-w600

تقریبا همه می دانیم که قرار نیست آیفون بعدی به جک هدفون مجهز باشد اما در پشت این جعبه نوشته شده که ایرپاد درون دستگاه قرار دارد.

با این حال، برخی می گویند که این جعبه شاید طرح نهایی نبوده و مشکلات آن باید برطرف شود اما با توجه به آنچه که در این تصاویر دیده می شود و سابقه ای که انتشار دهنده این خبر دارد، به نظر می رسد که فعلا نمی توان نظری داد و باید منتظر بود. باید در نظر داشت که در شایعات پیشین، هم به نام iPhone 7 و هم iPhone 6 SE اشاره شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسام.‌‌شیخی
    امیرحسام.‌‌شیخی | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    دیگ هر کی از خودش شایعه ای در کرد شما باید بزارید سایتتون؟

مطالب پیشنهادی