ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پرفروش ترین بازی های دیجیتالی ماه جولای؛ Black Ops 3 به عملکرد خوب خود ادامه داد

با وجود این که پیش از انتشار کال آو دیوتی ها همیشه شاهد بازخوردهای منفی از سوی بازیکن ها هستیم ولی همانند گذشته عنوانی که تحت نام این برند وارد بازار می شود، فروشی فوق ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

با وجود این که پیش از انتشار کال آو دیوتی ها همیشه شاهد بازخوردهای منفی از سوی بازیکن ها هستیم ولی همانند گذشته عنوانی که تحت نام این برند وارد بازار می شود، فروشی فوق العاده دارد. امسال هم از این قاعده مستثنی نبوده و گزارشات نشان می دهند Black Ops III توانسته عملکرد بهتری نسبت به دو عنوان پیشین داشته باشد.

نکته جالب اینجاست که به نظر می رسد سودآوری آخرین قسمت کال آو دیوتی به این زودی ها به اتمام نخواهد رسید. چون براساس آمار منتشر شده از سوی Superdata، عنوان Black Ops III در بخش «کنسول ها» توانست پرفروش ترین بازی جولای لقب بگیرد. انتشار بسته الحاقی جدید طی همین ماه از مهمترین محرک عملکرد فوق العاده کال آو دیوتی به شمار می رود.

در بخش «رایانه های شخصی» بار دیگر شاهد سلطنت اوورواچ هستیم. بلیزاد چند ماه پیش گزارش داده بود تعداد بازیکن های این بازی از مرز ده میلیون نفر گذشته است. شاید از خود بپرسید چرا بازی های بسیار محبوب League of Legend یا World of Warcraft نتوانستند عملکرد بهتری نسبت به عنوانی که گفتیم داشته باشند.

چون Superdata دو بخش جداگونه برای این گونه بازی ها با نام «عناوین رایگان آنلاین» و «عناوین پولی آنلاین» دارد، بنابراین رتبه بندی چنین بازی هایی جداگانه محاسبه می شود. پیش از نگاه به آمار پرفروش ترین بازی های دیجیتالی ماه جولای، بد نیست بدانید درآمد حاصل از این بخش نسبت به سال گذشته با رشد 9 درصدی مواجه شد.

chart

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali khakpour
    Ali khakpour | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    نمیخام به نظر بقیه دوستان بی احترامی کنم ولی این بازی یکی از بدترین بازی هایی بود که انجام دادم نمیدونم چرا ولی منو یاد بازیigi انداخت به نظرم black ops3 پشت اسم بازی های سری قبلی کالاف دیوتی قایم شده ....افتضاح بود افتضاح

    • pouya
      pouya | ۶ شهریور ۱۳۹۵

      دقیقا، موافقم ???

مطالب پیشنهادی