ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنتی ویروس مک آفی اپ پیش فرض گلکسی نوت 7 و موبایل تایزنی Z2 سامسونگ خواهد بود

سامسونگ هنوز از آنتی ویروس Knox دست بر نداشته، اما این محصول بیشتر از آنکه به کار مصرف کننده بیاید، کسب و کارها را برای تأمین امنیت هدف گرفته است. به همین خاطر، کمپانی کره ای قصد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

سامسونگ هنوز از آنتی ویروس Knox دست بر نداشته، اما این محصول بیشتر از آنکه به کار مصرف کننده بیاید، کسب و کارها را برای تأمین امنیت هدف گرفته است. به همین خاطر، کمپانی کره ای قصد آن کرده که با همکاری اینتل گزینه بهتری را برای تأمین امنیت موبایل های کاربران عادی در اختیار آن ها بگذارد.

اینتل ساعاتی پیش اعلام کرده که آنتی ویروس مک آفی اش از این پس اپلیکیشن پیش فرض اسمارت فون های گلکسی نوت 7 و موبایل تایزنی سامسونگ Z2 خواهد بود. اگر با این سرویس آشنا نیستید، باید بدانید که آنتی ویروس مک آفی ضد بدافزار قدرتمندی است که در حال حاضر میلیون ها نفر از کاربران گجت های سامسونگ از آن استفاده می کنند.

به گفته هنری لی، معاون بخش تکنولوژی های امنیت موبایل سامسونگ، صاحبان گلکسی نوت 7 و سامسونگ Z2 قادرند از مزایای جدیدترین محصول ضد بدافزار اینتل برای تأمین امنیت گجت های خود استفاده کنند، چرا که "امنیت و حریم شخصی مهم ترین اولویت های آنان بوده و موضوعاتی هستند که هر روز به آن می اندیشند."

1-w600

تهدیدات اینترنتی برای موبایل ها روز به روز خطرناک تر و پیچیده تر می شوند، به همین خاطر کاربران گجت های اندرویدی که می خواهند اطلاعات خصوصی شان را از چشم سودجویان پنهان نگه دارند، یقینا به یک اپلیکیشن آنتی ویروس اختصاصی احتیاج خواهند داشت.

اینتل و سامسونگ تصمیم دارند تا با همکاری یکدیگر به جنگ این تهدیدات و بدافزارها بروند تا بتوانند از "دستگاه های موبایل، داده ها و حریم خصوصی مشتریان در برابر آسیب پذیری ها محافظت کنند".

اینتل همچنین تأکید کرده که در هر دقیقه، 305 تهدید جدید (5 مورد در ثانیه) امنیت تلفن های هوشمند را به مخاطره می اندازند و طبق آخرین آمارگیری ها، ظهور بدافزارهای جدید در پلتفرم موبایل از آغاز سه ماهه نخست سال 2016، در هر دوره سه ماهه %17 افزایش داشته است.

همچنین میزان کل بدافزارهای موبایل از آغاز فصل اول سال 2016، در هر دوره سه ماهه %23 افزایش از خود نشان داده و جالب آنکه این مقدار برای آخرین سه ماهه سال جاری، %113 بوده که آمار مبهوت کننده ای است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • disna
    disna | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    کمپانی مکافی یکی از غولهای امنیتی هستش . ولی متاسفانه محصولاتش تو ایران قابل استفاده نیست و کاربرهای ایرانی همون دوره تریال هم نمیتونن استفاده کنن و باید ی محصول ضد ویروس دیگه نصب کنن . . . ولی نگرانی وجود نداره . چون محصولاتی مثل ترندمیکرو که هم رده و سطح مکافی هستن تو ایران به صورت معتبر ارائه میشه و میتونن تهیه کنن .

  • Alireza omid
    Alireza omid | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    امنیت کاربر های دیگه ی سامسونگ مهم نیست؟
    فقط کاربران پرچمدارها باید امنیت داشته باشن؟

مطالب پیشنهادی