ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیس اکس ساختمانی جدید برای تعمیر موشک های خود می سازد

اسپیس اکس قصد دارد که ساختمان جدیدی در بندر کاناورال بسازد و یک ساختمان دیگر نیز اجاره کند تا در آن به تعمیر موشک های بازگشته از فضا به زمین بپردازد. شایان ذکر است که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

اسپیس اکس قصد دارد که ساختمان جدیدی در بندر کاناورال بسازد و یک ساختمان دیگر نیز اجاره کند تا در آن به تعمیر موشک های بازگشته از فضا به زمین بپردازد. شایان ذکر است که این ساختمان ها تنها 2 مایل با مرکز پرتاپ موشک های فالکون 9 به فضا فاصله دارند.

این کمپانی قصد دارد تا با اجاره ساختمانی 5000 متر مربعی که پیش تر متعلق به شرکت Astrotech Corporation بود، تجهیزات خود را به محل پرتاپ موشک هایش نزدیک کند. ساختمان دومی که قصد ساخت آن را دارند نیز در همان نزدیکی بنا خواهد شد.

البته، اسپیس اکس صرفا قصد بازسازی موشک های بازگشته از فضا را ندارد و به طور کلی مراحل نهایی آماده سازی موشک های فالکون 9 در این مرکز انجام می شود. در حال حاضر، موشک هایی که با موفقیت فرود آمده اند وارد بندر کاناورال شده اند.

گفته شده که کارهای اجاره ساختمان به زودی تمام می شود و قطعا شاهد تغییراتی در آینده برنامه های اسپیس اکس و موشک های فالکون 9 که به فضا فرستاده خواهند شد هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی