ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی V20 هم از نمایشگر دوم بهره می برد

تلفن همراه جدید LG با نام V20 قرار است در تاریخ 6 سپتامبر برابر با 16 شهریور ماه رونمایی شود و حالا طبق گزارشی جدید از سوی Evan Blass، این تلفن هم به مانند ورژن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

تلفن همراه جدید LG با نام V20 قرار است در تاریخ 6 سپتامبر برابر با 16 شهریور ماه رونمایی شود و حالا طبق گزارشی جدید از سوی Evan Blass، این تلفن هم به مانند ورژن پیشین خود از نمایشگر ثانویه ای برخوردار است.

نمایشگر دوم LG V20 در بالای نمایشگر اول واقع شده و همیشه روشن است تا نوتیفیکیشن ها، ساعت، ویجت ها و دیگر اطلاعات مهم را نمایش دهد. البته انتظار می رود که عملکردهای این نمایشگر در V20 فراتر از اعمال ساده ای باشد که ال جی در V10 به دستگاه سپرده بود.

LG-V20-ballistic-leak.0-w600

پس از Evan Blass، شرکت سازنده قاب تلفن های همراه، Ballistic نیز تصویری با رزولوشن بالا از هر دو سمت دستگاه منتشر ساخت تا V20 را ملبس به Elsa Jewel ببینیم. در قسمت پشتی دستگاه می توان سنسورهای دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت را مشاهده کرد.

به طور کلی، در زمینه ظاهری دستگاه تغییرات چندانی نداشته و همان شکل سابق به طور کلی حفظ شده است. به هر صورت، تا رونمایی کامل از این دستگاه کمتر از دو هفته زمان باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    امیدوارم باتریش مثل جی فایو یا وی تن ضعیف نباشه و یکم جمع جورتر و کوچکتر باشه که در اون صورت عالی میشه.

  • shs77
    shs77 | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    طراحی جدید و جالبی داره در ضمن احتمال زیاد دوربین سلفی دوگانه هم داره چون توی عکس هایی که در قاب هست دو دوربین سلفی داره و توی عکسی هم که evleaks منتشر کرده یک دایره کنار دوربین جلو هست که انگار با فتوشاپ محوش کردن
    باید گوشی خوبی از آب در بیاد فقط بهترین چیزی که متوجه شدم اینه که شبیه اون رندر هایی که لو رفته بود نیست!

مطالب پیشنهادی